靜靜的試著```忘了愛×∥〝孤單的滋味〞      
                                                 ░░★`*對著墳墓發誓從此愛您:`                              
                                     2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天
  
  
分類: 未分類                                          Oo第1篇日記oO <<所謂既  
  
  

 

今日,我經過書店(吾溫書既死人頭) ..  見到本<TWILIGHT>__我直情想衝入去搶左本書xD"=]  

 好令尼*__    >         _______蠻好睇尼*_____          

 我睇左好耐 .. 終於睇晒la__真系開心 !     我睇晒之後..發現左兩件事..

1)書裡面果個男主角 ( Edward  Anthony  Mansen  Cullen )有一句勁著名的台詞 " Do I dazzle you? ",

但系電影冇講過                                 2)電影既冇提到 Edward 個弟弟 Jasper 的特異能力 

我幾勁?咁刀睇到 +__自戀InG....     

我去溫書la__s0r..                             

   留CM尼*___                                    

 

我打blog既時間:2008-12-29 05:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


y0shikuni
暱稱: :::♥ 膽小鬼 ▧
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新bl0g籽__]]
吉野家事件
多謝黃+怡`
搶利是___=]
吾hapii
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 33
今日人氣: 5
累積人氣: 1788
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌