2009 年 1 月 13 日 星期二 
♥ 自己 ` N
1) 名囝__ 穎`
2) 幾碎__ 12碎`
3 )生日日期__ 11月19號`
4) 學校__ 保良局第一張永慶中學`
5) 男定女__ 女`
6)口頭禪 __ 咪講廢話..入正題 la
♥ 朋友` N
7) 醉好朋友__ 珊`
8) 醉令女/ 仔__ 巧難答Ga...
9) 醉kawaii__ 柔`
10)醉c0oL __ 冇b0....`
11)醉蠢 __ 文四`
12) 醉潮 __ 晴`
♥ 好朋友` N
13 ) 老友's名囝 __ 珊子`
14 ) 醉有異性緣 __ 你估尼?`
15) 醉粗魯 __ 一定系我`
♥ 我滴醉愛` N
16) 歌手__ G.E.M.`
17) 歌 __ WHERE DID YOU GO`
♥ 我滴選擇` N
18) LOVER ` FD子 __ FD子`
19)MSN`SMS __ SMS
20)斜咩袋`書包 __ 斜咩袋
2009 年 1 月 11 日 星期日 
聽日又要考試la,,,, 真系慘___=] 唉]]]]]
最慘既一科": IH___聽日考la...刀吾知點算__* 話想考120 "刀系算la...
吾知聽日果堂邊個監考呢?..好想系紅豆__+好想聽佢講D所謂既英文牙!!! 好期待佢著咩3___=]
講番今日先la.... 勁凍lo"___琴日話左去買褸__+] 冇買_今日我牙媽幫我買左件__(我吾系好中2..但系算la...話晒佢刀買左件黑色ma" 好感動牙... ___XD" (簡直系讚人熱淚牙.....吾知有冇打錯字___囧....
真系好想時光倒流番2008年既1月11日牙....
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|
| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|