↗日『西』
y1902842005
暱稱: ↗日『西』
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-02-17
2011-10-10
2011-02-28
2011-02-26
2011-02-27
文章分類
全部 (1318)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
blog嚟嫁 超正
Hai民
[Ar 偉哥]
`aR 輝少
× - YiN`
●×''牙 茵"*
┼婷﹏
°.★珍婆◇◆
金魚~豪
康仔*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1318
留言總數: 126
今日人氣: 0
累積人氣: 15207
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 24 日  星期四   晴天


2011-02-24 分類: 未分類

琴日同前日係我細妹同媽媽嘅生日
不過 時間都照平時咁過
我突然之間恍然大悟
一日個廿四個鐘有邊日會唔同吖~
日日嘅日子都咁過
起身 番工 放工 陪bb傾電話 瞓覺
咁嘅生活太平凡 好悶蛋呀
如果唔係仲有人上嚟睇我blog
我都想唔去打喇........



2011 年 2 月 23 日  星期三   晴天


2011-02-23 分類: 未分類

印象中今次係我做咗兩年幾嚟第一個孖DAY
哪~禮拜日跟住星期一唔計呀

"晨早"就起身買早餐同BB食
之後佢就要番學LU>3<
見冇乜嘢好做 剪個髮先番屋企
坐咗一陣啫我以為
原來一坐一剪已經粒幾鐘
仲諗住有時間掂下部腦先去沙田接BB放學
因為知道佢唔鐘意等同我第一次自己出沙田嘅關係
3點9出門 4點半已經到旺角
原定係約5點9九龍塘等嘅
係我想俾驚喜BB啫
估唔到比付約時間足足早到一個鐘
唯有一個兒周行下啦______

買咗情侶嘢送俾BB
驚俾太過驚喜BB 都係去佢搭車個站等算數
九龍塘唔去喎 一出就中環
BB有兩張香港大會堂演奏會飛
對BB學習上有幫助 所以怕唔識欣賞都去聽
成6點9先到中環喇喎~
又未食嘢 求其地去M記打躉
一個餐加大加個包 兩份都唔夠食
另外自己要買多個包食先夠飽
發覺自己放假唔番工仲食得多嘢過番工

好出乎意料咁冇恰眼瞓咁聽咗兩個幾鐘音樂
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
 



2011 年 2 月 22 日  星期二   晴天


2011-02-22 分類: 未分類

今日星期好好
有孖day放 仲要包埋我個例二
琴晚傾電話勁耐先瞓
今日1點起到身去美容院好神奇了
聽bb講要多陪媽媽
於是就請咗飲茶
趁下晝個空檔時間就去做bb恨咗好耐嘅活動
第一次出CEO唱咋
又真係幾抵唱嘅  比起屯門
7點半交人 番屋企
大食到比平時食多2倍嘢

 



2011 年 2 月 21 日  星期一   晴天


2011-02-21 分類: 未分類

係嫁喇~
無論我番6半 8  10 12 甚至今日嘅2點都好
除非我遲到啦 如果唔係都好趕先番到嚟

今晚出紙上燒
d人試都係貪新鮮啫
買到cut機 都係8,9個咋嘛
下星期出tv喎 唔使等下個禮拜吖
過多幾日就死梗啦~
一人跟一人爐服侍喎=3=



2011 年 2 月 20 日  星期日   晴天


2011-02-20 分類: 未分類

琴日剔咗應該係最後一日乂
我諗係我係公司最後哩段日子我都唔會再番早
朱姐講過要隻寧願控制到嘅白馬
都唔要隻失控嘅野馬
睇番下個星期嘅更 白馬俾咗麗萍去做
我就做番自己隻野馬
白馬開糠可以做d乜
我同人研究過 係我立場白馬開糠有佢用途
我睇係朱姐怕我番早又再遲到先唔要我啫
6點放個番8點嘅去走