印象中今次係我做咗兩年幾嚟第一個孖DAY
哪~禮拜日跟住星期一唔計呀
"晨早"就起身買早餐同BB食
之後佢就要番學LU>3<
見冇乜嘢好做 剪個髮先番屋企
坐咗一陣啫我以為
原來一坐一剪已經粒幾鐘
仲諗住有時間掂下部腦先去沙田接BB放學
因為知道佢唔鐘意等同我第一次自己出沙田嘅關係
3點9出門 4點半已經到旺角
原定係約5點9九龍塘等嘅
係我想俾驚喜BB啫
估唔到比付約時間足足早到一個鐘
唯有一個兒周行下啦______
買咗情侶嘢送俾BB
驚俾太過驚喜BB 都係去佢搭車個站等算數
九龍塘唔去喎 一出就中環
BB有兩張香港大會堂演奏會飛
對BB學習上有幫助 所以怕唔識欣賞都去聽
成6點9先到中環喇喎~
又未食嘢 求其地去M記打躉
一個餐加大加個包 兩份都唔夠食
另外自己要買多個包食先夠飽
發覺自己放假唔番工仲食得多嘢過番工
好出乎意料咁冇恰眼瞓咁聽咗兩個幾鐘音樂
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
|