呵呵~放例二
好驚琴日朱姐話會打嚟叫我番工一陣點存
最後我瞓到11點幾 凍醒咗嫁
冇兌現到琴晚話今日晏晝同"媽媽",bb3個人食飯嘅承諾
去咗bb屋企樓下食飯
當然唔係大家樂啦~
佢迫我食嘢快囉 唔係嘅話就唔等我咁話
之後咪開引擎食囉~
第一次同佢出街食飯15分鐘都唔使就搞掂
跟住去建生開戶口 就搭車出荃灣
明明講好去荃灣唱k兼睇戲
但因為我哋玩緊隻game話過唔到關唔落車
真係過唔到冇係荃灣落
於是到葵芳先至落車 睇咗d佢先啱睇嘅嘢
行咗陣佢話走喎 去荃灣
原來荃灣我都未叫行均 有個荃灣廣場囉 >3<
佢都食咗佢第一杯奶昔
後尾佢話想去元朗食牛雜 好想去~ 好想食~
入元朗 係千色附近行咗一行 話去唱k
太晏唔抵唱 冇去到 食牛雜
再去元中睇下有冇場 8點幾先有囉
有成一個鐘唔等啦____番屯門
又要等一個鐘先有戲 又冇睇到
醒起佢媽媽話要同去做運動 於是就碌ling
今日咩都冇買到
沿途只係拖著她 說說笑 打電話
車箱中攬緊她 時不時凝望她而已..................
想去邊就去邊嘅一日 只要身邊有我倩^^
|