KIT~日誌
各位同學/朋友,
雖然我打既野都好灰
而人生不如意事十常八九
但係
事情唔會改變架
既然係咁
我地點解唔用一個開心d既心情去面對?
y2659265
暱稱: 讀書♂KiT
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
朋友
心情不好
決定
分享!?
金色之卡修
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 131
今日人氣: 1
累積人氣: 1853
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


TRACY家燒烤記 分類: 未分類

今日,約左jimmy,sam,miki,呈,phelia,牛丸同埋rainbow妲去tracy屋企燒野食!_!

================================================

今朝7點起身(全家人起哂身,我唔起唔得啦@_@)

為左消磨時間就打左5個鍾機

去到12點3就出門口啦.

=====================

約1點鍾去火車站等,我去到火車站個時無人-3-

之後上左mc食左個飽,之後再落黎等(個時12點8)

可能我發緊夢(!?),miki黎左我都冇留意

之後佢hi左一聲,嚇死左我=.=

之後佢無啦啦上左去唔知做咩?

等等下12點11個時終於有3個同學(rainbow妲)到啦!_!

之後1點後其他人就慢慢黎@_@

搭火車既同學有:jimmy,miki,sam,牛丸,呈,rainbow妲

你可能會問,phelia同tracy去左邊呢?_?

phelia同學其實同我地搭同一班火車

只係佢係太和上車

不過佢係第12卡,我地係第5卡....

等左佢一陣再出「集」搵tracy

之後我地一班人去左街市買野燒同生果(純粹義務工作,當然無我份^_^)

之後我地搭小巴去左tracy屋企(即加州花園/豪園?!唔多記得)

去到個時,我地分成左3隊唔同樣既人

一:正常的人,成員包括:sam,我,jimmy,rainbow,tracy
(無咩特別,所以先正常!?)
二:大鄉里團,成員包括:miki,呈and牛丸
(成班大鄉里咁,係度係咁話:話,好靚a,好大a,好貴a etc...)
三:走失團,唯一成員:phelia
(經常性唔理大隊自己走左去XD)
之後我地去左惠康買左棉花糖,就去tracy屋企啦!

==================================

去到先發現tracy屋企好大 囧rz

我地遊左成間屋一陣之後就「準備」汁野出去佢間屋個花園仔燒野食!_!

問題來了,當全部人出哂去個時,突然之間

道門反鎖左阿!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oh my god!無人係入面,tracy同佢阿媽都冇拎鎖匙

點入翻去呢?無錯,只能用呈岩岩好拎出黎既電話打去同佢阿爸求救啦-3-

佢阿爸話4點2先翻,我地差唔多等左成個鍾...

===========途中===========

我地無聊過頭就玩左d無聊遊戲*2:

爭「等」仔同「忍笑無難度」<

1係人都知,2相信vc既同學都會記得星期一個個學生會宣傳大會@_@

(我地用左呈部手機,就此thank you<(__)>)

玩爭「等」仔開頭都唔係好好笑

之後好笑係因為我間我識唱個d歌時跟住唱

然後我關左音樂繼續唱

班玩緊既女仔咩都唔知仲係度跟住行XD

真係笑鬼死我囉XD

而「忍笑無難度」由於太多答案,唔記得

所以就此跳過(逃XD)

=========以下佢即tracy===========

等佢阿爸同阿哥翻黎就開始燒啦!_!

佢阿哥同佢好努力咁「透」爐

之後我地開始燒啦,我一開始就燒焦哂d野.... 囧rz

在下燒野食真係唔點=,=

最靚係個兩隻雞翼同埋塊牛排

不過兩樣都有缺憾

雞翼:燒耐得仔,「吉」唔到出黎-.-不過外表真係好靚!_!

牛排:外表唔錯,係燒耐過頭太難咬=.=

==========================

燒完之後幫下手汁野就翻屋玩killer啦@_@

killer真係好好玩>w<

之後玩完我地走個時都已經8點3了=.=

行到出去直通車站個到8點4~5之後就同tracy+佢阿爸揮手講88啦!_!

坐車翻黎屋企都9點3了....

==========後記==============

途中太多笑料同其他野

不能盡錄,so sorry/_\

另外

第一次打blog可以打咁耐囉=.=

打左差唔多半個鍾....



2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


零辰時分 分類: 未分類

好像愛上了在零辰發日誌...

可能深夜比較寧靜吧...

===============

新學期的第一星期,

好像跟中一的沒什麼差別!?

(有的,就是同學,老師,班別...這些)

還好的是沒什麼功課做就是^_^

班會我還是沒參加什麼@_@

反正我不太喜歡參加...

這算是好運吧?!

================

沒什麼人會來看我的日誌...

很灰 囧rz

求人來看看!?

留個cm當作多謝吧<(__)>

或許我會多發一點(!?)



2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天


升上中二 分類: 未分類

暑假完結後的第二天上學,

感覺很不真實...

我真的升上中二了嗎?

我一直想不通為什麼會這樣...

這是因為什麼呢?

===========

送上歌曲一首

流れる時間の中瞬く刹那的煌きを
この世の記憶に刻むため 歩き続ける Believer

誰にも見れないユメを見て 要らないものは全て捨てた
ゆずれない想い この胸に宿して

まだ現実と理想の狭間にいて 犠牲の枷に足をとられても
溢れる衝動押さえきれない 強く求める心があるから

「偽り」「恐れ」「虚飾」「憂い」 様々なネガティブに
とらわれるほど弱くはない 孤独も知らぬ trickster

夜空を突き刺すビルの群れ 星など見えない宙見上げ
「迷いはないか」と 自分に問いかける

この街中溢れるモノにまみれ
うつつを抜かすようなことは無い
未来へと繋がる道の果てで この手に掴むものを見たいから

瞼を閉じ意識の海に浮かんで 思い描く
理想を手にするその日を

限りある「正」をこの世に受け 枯れゆくだけは愚かに等しい
他の誰もが持ち得ないもの 「自分自身」という名の結晶へ

キレイゴトを突き通すこと いつか真実へ変わる
頑に信じ続けたい It's just my faith. The absolute truth.

流れる時間の中瞬く 刹那的煌きを
この世の記憶に刻むため 歩き続ける Believer

在上面的東東就可以按到了



2007 年 8 月 18 日  星期六   晴天


無聊寫下的日誌 分類: 未分類

很久都沒寫日誌了,

相信大家都遺忘了這日誌吧。

如果你沒忘記而看到這篇日誌的話,

請留個言當支持一下我。

(為什麼?因為在午夜發的日誌會對不留言的人咀咒喔!)

==================

暑假還有十多天罷了。

可惜的是我一點暑假功課也沒做...

不知大家做成什麼樣啦?

在這個暑假,

差不多每天都是在玩電腦吧了。

連我這個電腦狂都好像有點兒厭了...

不知道大家在這暑假做了什麼?

有意義的話就來告訴我吧,

雖然我會妒忌你XD

對於中二,

大家又有沒有什麼期待阿?

===================

(結語)

為什麼用書面語寫?

我也不知道。

可能是我無聊過度吧。

又或者是別人的影響。



2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天


歡送會 分類: 未分類

今天的歡送會,

對我而言,實在不太好。

跟本一點「歡送」的感覺都沒有,

今天的事令我覺得這次不過是同學們約出來,

吃點東西,打電玩跟玩不同遊戲的「借口」,

純粹一班朋友約出來玩耍的一個「借口」。

令我覺得好像白過了...

====================

後記

頭先搭taxi

個伯非常風趣

點解?首先,jimmy話廢事比phelia話非禮

所以3個男仔坐後面,得佢一個坐前面

之後佢就話:怕咩比佢地非禮?係到怕我啦!

然後佢竟然指住jimmy話佢好靚仔XD

之後仲話phelia好靚女

又講左一d趣事比我地知

最好笑既係,佢話phelia比佢非禮唔收錢XD(當然講笑)

Phelia同學真係勁,吸引到士機叔叔暈哂大浪XD

當然,我地會將此事發揚光大啦XD