今日,約左jimmy,sam,miki,呈,phelia,牛丸同埋rainbow妲去tracy屋企燒野食!_!
================================================
今朝7點起身(全家人起哂身,我唔起唔得啦@_@)
為左消磨時間就打左5個鍾機
去到12點3就出門口啦.
=====================
約1點鍾去火車站等,我去到火車站個時無人-3-
之後上左mc食左個飽,之後再落黎等(個時12點8)
可能我發緊夢(!?),miki黎左我都冇留意
之後佢hi左一聲,嚇死左我=.=
之後佢無啦啦上左去唔知做咩?
等等下12點11個時終於有3個同學(rainbow妲)到啦!_!
之後1點後其他人就慢慢黎@_@
搭火車既同學有:jimmy,miki,sam,牛丸,呈,rainbow妲
你可能會問,phelia同tracy去左邊呢?_?
phelia同學其實同我地搭同一班火車
只係佢係太和上車
不過佢係第12卡,我地係第5卡....
等左佢一陣再出「集」搵tracy
之後我地一班人去左街市買野燒同生果(純粹義務工作,當然無我份^_^)
之後我地搭小巴去左tracy屋企(即加州花園/豪園?!唔多記得)
去到個時,我地分成左3隊唔同樣既人
一:正常的人,成員包括:sam,我,jimmy,rainbow,tracy
(無咩特別,所以先正常!?)
二:大鄉里團,成員包括:miki,呈and牛丸
(成班大鄉里咁,係度係咁話:話,好靚a,好大a,好貴a etc...)
三:走失團,唯一成員:phelia
(經常性唔理大隊自己走左去XD)
之後我地去左惠康買左棉花糖,就去tracy屋企啦!
==================================
去到先發現tracy屋企好大 囧rz
我地遊左成間屋一陣之後就「準備」汁野出去佢間屋個花園仔燒野食!_!
問題來了,當全部人出哂去個時,突然之間
道門反鎖左阿!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh my god!無人係入面,tracy同佢阿媽都冇拎鎖匙
點入翻去呢?無錯,只能用呈岩岩好拎出黎既電話打去同佢阿爸求救啦-3-
佢阿爸話4點2先翻,我地差唔多等左成個鍾...
===========途中===========
我地無聊過頭就玩左d無聊遊戲*2:
爭「等」仔同「忍笑無難度」<
1係人都知,2相信vc既同學都會記得星期一個個學生會宣傳大會@_@
(我地用左呈部手機,就此thank you<(__)>)
玩爭「等」仔開頭都唔係好好笑
之後好笑係因為我間我識唱個d歌時跟住唱
然後我關左音樂繼續唱
班玩緊既女仔咩都唔知仲係度跟住行XD
真係笑鬼死我囉XD
而「忍笑無難度」由於太多答案,唔記得
所以就此跳過(逃XD)
=========以下佢即tracy===========
等佢阿爸同阿哥翻黎就開始燒啦!_!
佢阿哥同佢好努力咁「透」爐
之後我地開始燒啦,我一開始就燒焦哂d野.... 囧rz
在下燒野食真係唔點=,=
最靚係個兩隻雞翼同埋塊牛排
不過兩樣都有缺憾
雞翼:燒耐得仔,「吉」唔到出黎-.-不過外表真係好靚!_!
牛排:外表唔錯,係燒耐過頭太難咬=.=
==========================
燒完之後幫下手汁野就翻屋玩killer啦@_@
killer真係好好玩>w<
之後玩完我地走個時都已經8點3了=.=
行到出去直通車站個到8點4~5之後就同tracy+佢阿爸揮手講88啦!_!
坐車翻黎屋企都9點3了....
==========後記==============
途中太多笑料同其他野
不能盡錄,so sorry/_\
另外
第一次打blog可以打咁耐囉=.=
打左差唔多半個鍾....
|