今天慶功宴,一關左冷氣熱到sleep唔到= =
sleep個時無冷氣果然唔點:(
搞到7點就醒左= =
算啦= =
開機打洛克人Zero3先:)
打到9點幾個時關機換衫
9點10到出門口去搵阿成湯
我地兩個一齊搭k18去火車站
我地去到個時得我同成湯係個到等= =
之後我上左mc去搵左神偷(!?,美譽罷了:) 實際是廢的XD)林
無幾耐chacha又黎埋
之後成湯打左比陳凱欣(唔知點解,總係覺得打錯字= =)
佢地一陣就落左黎
途中曾敬仁,jc(祭師-.-),嚴家呈+kc(佢兩個,永遠一齊黎
令我不得不懷疑佢兩個既關係A_A)
曾敬仁件衫XD
型到爆XD相信大家都睇到架啦:)
之後大約10點九好似齊人
然後大約十一點幾先有車黎:x
係架車個到,班alto傾緊佢地係choir點點點
之後後面一班友係到傾計
我係到做咩? 睇風景同冥想緊
到左之後我就見到蟲仔+aliphe(我喜歡這名字:) aliphe你阻不了我)
一到覺得超熱就用10$買左支寶礦力飲,正!!
bbq果然係一個錯誤既決擇= =
熱到你媽到唔認得-.-
燒左3次就無哂胃口= =
不過我又用6$買左支水...
飲左涼左d,又有翻小小胃口:)
之後同台個d就同miss lee傾計
我?只聽:) 之後借左龜太郎蜘蛛美美部psp玩
不過我玩得超廢= =得個第七
第一次玩算係咁:)
2點過dd miss lee就同我地一齊走
我地1e就決定踩單車
其實misslee琴日講左會走架啦
我廢事搭的自己慢慢行(跑炸= =)
雖然慢過搭的個d
不過都唔算好慢架啦:x
十分鐘內(唔知,應該無,但係睇時間就有=.=)
由於想學踩單車,so「組」左架單人
不過唔識= =但係ruby好好人咁等埋我><
好對唔住,唔識踩搞到你要等我><
推上左斜路之後係咁係到「豆」圈
無啦啦又有小小識,雖然好快又跌
不過都係第一次-.-算好架啦:x
踩到4點個時d人話要走...
之後我地走左去還車
不過kc+淫佬廖+andy踩爆左架家庭車個車胎同咩咩(唔記得了,對英文的記億無咁好)- -
搞到suetying借左50$比佢地,然後搞到佢無哂錢...
之後我地等小巴,呢個時候
大家既心情都唔係幾好
然後vivi同蜘蛛講一兩個句暗示(其實明示:) )話佢既野
之後蜘蛛就開火還擊,過程不受控制,最後我地其他幾個人
分開叫佢地收聲先得-.-
上小巴之後佢地講野勁大聲
眼尖既我即刻見到有個乘客用口型話我地-.-
唯有叫佢地細聲d啦
跟住andy落左車,我地去左大中行
途中蜘蛛同vivi又開火- -
收左一陣又開:x好煩 囧rz
我地去左賣碟既舖頭睇碟XD
又去左冒險樂園運吉
(都唔算,jc同唔知邊個換左d野食)
之後就走啦,行到橋個時
無啦啦落雨,不過都唔算大
不過,行完第二條橋個時,無啦啦d風大左勁多
吹到打唔開眼,之後細左小小我先可以打開眼睇到
原來吹大風真係有報紙飛起架-.-
翻到屋企就打機啦:)
|