KIT~日誌
各位同學/朋友,
雖然我打既野都好灰
而人生不如意事十常八九
但係
事情唔會改變架
既然係咁
我地點解唔用一個開心d既心情去面對?
y2659265
暱稱: 讀書♂KiT
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
朋友
心情不好
決定
分享!?
金色之卡修
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 131
今日人氣: 1
累積人氣: 1897
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


唔好意思 分類: 未分類

由於電腦長期處於當機狀態

所以好耐都冇打

唔好意思對於各位入黎睇既同學><

由於太耐冇打啦

都唔知打咩野好= =

可能要一段時間之後

先會再打囉= =好對唔住阿><

================

考試就黎完啦

有d緊張對於考成點= =

希望全部e以上

咁就唔洗翻黎補課

如果要翻黎補我會仆街的:X

不過應該唔會掛

希望如此

=================

諗起可以打翻機

個感覺真係好好><

好到爆炸><

不過希望可以長久下去

(我看沒可能了= =

因為有好多未知原因可唔可以繼續打

例如考試全部合格先啦)



2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


1e慶功宴 分類: 未分類

今天慶功宴,一關左冷氣熱到sleep唔到= =

sleep個時無冷氣果然唔點:(

搞到7點就醒左= =

算啦= =

開機打洛克人Zero3先:)

打到9點幾個時關機換衫

9點10到出門口去搵阿成湯

我地兩個一齊搭k18去火車站

我地去到個時得我同成湯係個到等= =

之後我上左mc去搵左神偷(!?,美譽罷了:) 實際是廢的XD)林

無幾耐chacha又黎埋

之後成湯打左比陳凱欣(唔知點解,總係覺得打錯字= =)

佢地一陣就落左黎

途中曾敬仁,jc(祭師-.-),嚴家呈+kc(佢兩個,永遠一齊黎

令我不得不懷疑佢兩個既關係A_A)

曾敬仁件衫XD

型到爆XD相信大家都睇到架啦:)

之後大約10點九好似齊人

然後大約十一點幾先有車黎:x

係架車個到,班alto傾緊佢地係choir點點點

之後後面一班友係到傾計

我係到做咩? 睇風景同冥想緊

到左之後我就見到蟲仔+aliphe(我喜歡這名字:) aliphe你阻不了我)

一到覺得超熱就用10$買左支寶礦力飲,正!!

bbq果然係一個錯誤既決擇= =

熱到你媽到唔認得-.-

燒左3次就無哂胃口= =

不過我又用6$買左支水...

飲左涼左d,又有翻小小胃口:)

之後同台個d就同miss lee傾計

我?只聽:) 之後借左龜太郎蜘蛛美美部psp玩

不過我玩得超廢= =得個第七

第一次玩算係咁:)

2點過dd miss lee就同我地一齊走

我地1e就決定踩單車

其實misslee琴日講左會走架啦

我廢事搭的自己慢慢行(跑炸= =)

雖然慢過搭的個d

不過都唔算好慢架啦:x

十分鐘內(唔知,應該無,但係睇時間就有=.=)

由於想學踩單車,so「組」左架單人

不過唔識= =但係ruby好好人咁等埋我><

好對唔住,唔識踩搞到你要等我><

推上左斜路之後係咁係到「豆」圈

無啦啦又有小小識,雖然好快又跌

不過都係第一次-.-算好架啦:x

踩到4點個時d人話要走...

之後我地走左去還車

不過kc+淫佬廖+andy踩爆左架家庭車個車胎同咩咩(唔記得了,對英文的記億無咁好)- -

搞到suetying借左50$比佢地,然後搞到佢無哂錢...

之後我地等小巴,呢個時候

大家既心情都唔係幾好

然後vivi同蜘蛛講一兩個句暗示(其實明示:) )話佢既野

之後蜘蛛就開火還擊,過程不受控制,最後我地其他幾個人

分開叫佢地收聲先得-.-

上小巴之後佢地講野勁大聲

眼尖既我即刻見到有個乘客用口型話我地-.-

唯有叫佢地細聲d啦

跟住andy落左車,我地去左大中行

途中蜘蛛同vivi又開火- -

收左一陣又開:x好煩 囧rz

我地去左賣碟既舖頭睇碟XD

又去左冒險樂園運吉

(都唔算,jc同唔知邊個換左d野食)

之後就走啦,行到橋個時

無啦啦落雨,不過都唔算大

不過,行完第二條橋個時,無啦啦d風大左勁多

吹到打唔開眼,之後細左小小我先可以打開眼睇到

原來吹大風真係有報紙飛起架-.-

翻到屋企就打機啦:)

 



2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天


好怪好怪 分類: 未分類

唔知點解覺得呢幾個星期好怪

雖然睇起黎無咩特別

但係呢幾個星期一樣功課都無做過(差唔多吧)

呢樣都唔係最可怕

最可怕係無老師追我交功課!!

(其他人話:咁樣未幾好囉,唔洗做功課

作者:但係,咁樣好唔正常,令到我好不安...)

仲有就係

唔知點解成日無啦啦都整親

例如每日都會撞損-.-

今日仲衰,拎個杯麵出廳食都會比d湯「綠」親-.-

搞到我現家好似成身都損哂

(雖然損哂無咩大不了,

只係我討厭傷口罷了(老實說是怕傷口有事

再老實d就係杞人憂天:x)

但係我唔驚血囉

除非d血係自己到咇出黎

唔係有咩大不了姐

死都唔係我死啦(茶)「愈吹愈遠XD」

====================

唔知點解,其實呢d樣好平常

但係我覺得仲係有d野

個心有d不安既感覺

不過,有個說話我好鍾意

既來之,則安之

就算有事都一定有解決方法:)

因為樂觀面對係好d架:)



2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天


打起精神! 分類: 未分類

第一篇講正面既感覺(茶)

大家睇題目可能唔知咩事

聽完呢個blog既music就明架啦:)

======聽完之後=======

唔知你聽完有咩感想

但係我覺得唔知點解好開心:D

好有幫我打氣既feel

令我有要快樂既感覺

大家唔知有冇一樣既感覺??

聽這快樂男生 衝過了天空翻滾
我不怕一個人 打起精神

永遠當學生 永遠特別認真
雖然未來老是沒有準 忍耐加上時間
我負責任 面對我目標飛奔

呢兩段歌

第一小段

聽完真係令我開心左XD

so我打左出黎


第二段

呢段係比各位同學

就黎考試啦,

大家都會有目標架咩

向你既目標飛奔吧!!

==============

現家都就黎考試了

大家都要同呢篇日誌既標題一樣

打起精神!!XD



2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天


掛念 分類: 未分類

唔知點解今日特別掛住她

由唔知幾時開始

我看見好多野都會諗起佢

(例:放學翻屋企,因為同佢一齊行,有講有笑真係好開心

     但係,已經冇咁既既會;

     睇住Rainbow姐姐個背影,雖然唔似

     但係我都會諗翻起佢...)

唔知點解

真係好掛住佢

雖然佢可能忘記左我

但係

我唔會忘記佢

直到永遠永遠...

==================

對於上次個篇

我既錯

我亂寫

大家唔好誤會

================

今次我本來想關個回復架-.-

因為唔想你地問起

不過,我覺得你地會有其他野問所以先開炸

so大家問佢野留言我會自動DEL左佢

如果唔想比我del既請合作,多謝!!