KIT~日誌
各位同學/朋友,
雖然我打既野都好灰
而人生不如意事十常八九
但係
事情唔會改變架
既然係咁
我地點解唔用一個開心d既心情去面對?
y2659265
暱稱: 讀書♂KiT
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
朋友
心情不好
決定
分享!?
金色之卡修
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 131
今日人氣: 13
累積人氣: 1865
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天


阿爸的「問候」 分類: 未分類

回想起每日我阿爸翻屋企既「問候」發現

佢問d野好行阿><!!!!!!!!!!!!!!!!!

講下呢兩個星期考試

佢每日翻到黎,佢一定會問我:「做哂功課未阿??」

我每次都係好無奈咁答:「我考試阿,邊有功課做阿!」

但係,每日,佢都係咁問。

又回想起平時星期日 我係星期六做哂功課啦+話左佢知

佢係星期日又會問我=.=

究竟,我阿爸有冇發現呢樣野 囧rz

又話說呢幾日我細佬考試(星期四開始)

佢又問阿細佬做哂功課未,我又答佢,佢考試阿!邊有功課做阿!

連續兩日都係咁問

最可怕係琴日- -雖然佢改左問第二樣野

但係你想都想唔到佢會問- -

你今日考成點阿?

我倒 囧rz 明明放假點會考試= =

我對阿爸既「問候」完全被擊倒 囧rz



2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天


考試完結- - 分類: 未分類

呵呵,考試終於完了- -足足兩個星期無打。打翻機的感覺真好>w<

講翻考試,雖然考試會影響升班,但係我...我日日都冇點手溫書- -

只係對住本書發白日夢A_A好彩阿媽訓覺所以咩都唔知,KAKA

不過好似好多題都唔識- -睇怕成績都唔方好得去邊:(

==============================

話說上msn,發現好多人興起打日文的習慣- -

打日文真的很好玩嗎-0-??完全唔知佢地想咩....

又話說琴日打緊一篇野,打完就儲存啦~

點知儲存失敗但我又關左- -儲存左既檔案一開

亂碼一堆...吾悲慟不已 囧rz

===========================

唔知點解,我會想約d舊同學- -但係有三個問題= =

第一:去邊到先= =?第二:做咩呢- -?第三:有人會黎咩= =

不過我估第一二個問題解決左

第三都會解決 但係真係唔知去邊到同做咩野 囧rz

============================

謎:點解呢篇野咁多分格線

LRF:...你問我,我問都不知道 囧rz

=============完============== 

 



2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


聖誕聯歡 分類: 未分類

今日睇人地5e跳舞個時好鬼搞野xd差d笑到仆(音:fu)街xd 不過聖誕聯歡個時好悶=_=只係食野就算 囧rz(只係對我黎講,可能你地其他人覺得好開心)之後就翻左屋企打機了...



2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天


.無奈. 分類: 未分類

好耐無寫日誌了- -所以今日來寫下 今日竟然有人話我鍾意阿a,某某又話我鍾意阿b(其實之前佢地已經講過,只係今日佢地有講過- -+)突然令我好無耐... 我點會鍾意佢地阿!!唔好同我講笑!!                       =========================================================頭先翻左舊墟,好掛住佢,突然又有d眼濕濕既feel...



2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天


日日都係咁無聊= = 分類: 未分類

今日一起身就聽到我家姐同我細佬掙玩電腦既聲.... 之後家姐買左m記早餐翻來比我地食(當然係阿爸d錢==)之後我就做功課,做阿做阿- -做完又叫翻我細佬比我玩xd 之後打下打,打到頭先落街食野,現家至翻來xd相信都無咩好寫- -因為假期我都係係咁打機 囧rz