呵呵,考試終於完了- -足足兩個星期無打。打翻機的感覺真好>w<
講翻考試,雖然考試會影響升班,但係我...我日日都冇點手溫書- -
只係對住本書發白日夢A_A好彩阿媽訓覺所以咩都唔知,KAKA
不過好似好多題都唔識- -睇怕成績都唔方好得去邊:(
==============================
話說上msn,發現好多人興起打日文的習慣- -
打日文真的很好玩嗎-0-??完全唔知佢地想咩....
又話說琴日打緊一篇野,打完就儲存啦~
點知儲存失敗但我又關左- -儲存左既檔案一開
亂碼一堆...吾悲慟不已 囧rz
===========================
唔知點解,我會想約d舊同學- -但係有三個問題= =
第一:去邊到先= =?第二:做咩呢- -?第三:有人會黎咩= =
不過我估第一二個問題解決左
第三都會解決 但係真係唔知去邊到同做咩野 囧rz
============================
謎:點解呢篇野咁多分格線
LRF:...你問我,我問都不知道 囧rz
=============完==============
|