^~^'' 身在澳門
唔知點解 可能係人變左唔係地變左
今次 只係去個2日 我覺得非常之咁好玩==
係咁食 係咁食 係咁食= =''
E + 我都重係好飽''
到底我食左幾多野呢''
星期六個時呢..
就去左 拱北 酒店食飯= =都真係好好食
我食左好鬼多野....
個個 肥仔個個超級好笑
重白痴過我好多陪''
笑死我= =
我重見到一個荷蘭 + so 寶 著住 巴西波衫.. 著 日x''
我覺得非常有趣 = = 一定要記低佢
跟住食完 買左隻 詐欺丫'' 30 $$ 炸= =
原來 係yahoo 買都係被欺騙的 ==
過份呢
返到屋企 睇碟睇到4點先肯訓''
第2日 一早去左飲茶
好飽... 跟住 行街 又係咁食
我舅母= = ~ 成家人 變得好有$$''
帶個LV 出街 成萬= =
超豪''
係咁買野 ~ 又逼我買衫
我都係 是但買左 2件
因為見唔到我最愛既 CD 店
跟住 又食 雪糕..我表弟要
真係唔明 個幾 舊雪糕仔 要 成 百幾 $$$'' = =
天丫 !!
跟住 去左 TAI國餐食野''
都真係幾好食既 不過好飽LOW
我表哥 見過 蕉皮張相我放 係MSN' = =
死都話我男朋友= =
天丫 ~ 我是自閉主義者丫哥哥
跟住 ~去左 海邊 ~其他地方真的很令
如果可以同久久去就好了 呵呵
好掛住久久呢''
跟住 又去左飲野= =真係飽死人啦
跟住 E + 我就係到 打緊日記LOW
應該少左野無講 唔記得不過
唉 成街都係成宮寬貴 ~ 如果kat-tun 同久久都 代言個d 就好了
我就可以成日見到佢''
聽日就要走啦''
都見唔到泡泡on 唔知佢買唔買到d咩呢
好開心 呢...~舅紅 話'' 如果我 2年後 考得好
升上中6''
就可以去日本
嗚'' 希望你2年後都係咁 有米''
我會努力ga
你不要反口丫
|