我成日都係咁諗 黎緊個2年要點樣過''
諗左好耐..
我唔想比自己白過
呢個暑假 係一個最沒有驚喜既暑假
你問我同邊個過既話
我就係同 泡泡過同 久久 同KAT-TUN 過GA啦
重有睇左好多動畫 同 TV ..
真係.. 沒什麼意義
不過.. 可能 總比 戀愛,.,大起大落好''
我希望 呢幾日同 兩年間 學好D 日文
重有可以 聽得明 講得到'' ^^
跟住 希望可以學到 整衫.. 重有 煮飯 哈哈
大個女啦 唔可以咩都唔識
要識整野食 整比自己食;'
哈 久久 都唔中意人地唔識啦''
^^''
好想快D 到冬天呢 自己織一條頸巾比自己 呵
KEE.. 跟住呢..重有咩呢
嗯 讀好D書 可以離開 風采就太好啦
可以去日本讀最好 呵呵
跟住就諗下計仔 儲$..
可以去日本 玩''
希望 久久 2年一樣都咁出名 咁叻仔
不要太快戀愛哦 我會很傷心哈哈
^^''
奸爸爹呢
|