2日既日記 一齊打啦=3=
Sven-Eleven' Day 7月11
(為什麼你這個白痴每day 都有名=3= ) <-- 我就喜歡 不行麼=3=''?
尋日 很開心^^''
尋日係散學禮 有幾無聊 我就唔提啦
重有 2個班主任 ~ 你地因住黎 = =~!
放左學 mak 同學 去左 補習啦
我就同 Shita 返左屋企
我地借左 鬼差
yo 好好令 不過超恐怖=3=''
每到 恐怖場面 請大叫一聲 「 Fuxk 」(聲音過濾)
哈哈 不過超好笑 雖然係鬼片
但係shita 同我 係咁係到講笑..
話說入面個 ben 仔細佬 唔識講野
shita話
佢唔係唔識 ~ 係唔講
d人係咁煩佢
佢一開口就會話「what up men?」
笑死我
真係 「 what the help 」 經典句字<--哈哈哈哈
跟住我親愛既 小魚b 黎左
一齊睇結局=3=
睇左 鬼差之後
3個女人就係到 吹水=3=
真係3個女人一個噓''..
好多八掛野聽 @@ 不過係咩就唔講得啦 (秘密ma kakaka)
死shita=3= 大話王 一 號 !!!
然後shita 打比佢隻佬
上演左 「無聊情侶激無聊電話對話」
對話我 牢牢 記住了 = 十年後也要笑你 !!= =
然後3個女人 在聽 又吹左陣水
跟住去左我房
哈哈 3個女人 係高高既 look 架床 訓 係到 吹水
超開心
so close ^~^~ and... so cold= =
(冷笑話 ....? )
哈哈 因為d 冷氣真係好冷..我同 小魚b 一路流鼻水 一路吹水
好開心 ^~^~''
其實我要的 可能就是這麼這麼 簡單的開心
5元的 碟..一隻..
朋友 一個..
地方..一到..
就可以 很開心
這種快樂久遺了..
久遺了..
但足夠.了
一天..兩天 的快樂..
不需要再多了..
快樂的盡頭是難過
當 快樂和難過 同時進行的時候..
一切就變得沒意義了..
對對你們..
禾的 ‵好朋友
能容許我這樣說 ma.
7月12 日
Harry 's Day
等左好久好久的 哈利波波 終於上畫啦 !!
11 號上 12 號已經等唔切要睇=3=
約左 mak 同學 自閉小凝b...
同 shita baby
= = 不過同無約 shita baby無分別
死野 同佢隻佬 行埋一邊睇 !
尋日又話分手!! 你一年分幾多次= =
一百次 以上..哈哈..
第2日 又一齊睇=3=你2個混吉吉
好 睇就更係好好睇 啦 !!
不過 短左d 得粒幾中=3=
張秋呢個角色真係多餘左小小= =
我最愛既2兄弟終於 叛亂啦 !!!! 太好啦>3<''
跟住同 mak 同學去買教科書
Lucky!!!!一間買齊 ~ 一千唔洗
真係超好= =
不過 太快買完 令住極重既書 去行街真係想死...
我隻手 重痛緊 丫大佬..
哈哈 同 mak 同學又吹下水=3=
哈哈 唔好意思~ 我獸性大發 係要 挑引下你..
串下你 哈哈 ''
買左新衫衫...
這樣很開心了 ^~~^ 真的 ''
I Never Needed A Friend Like I Do Now..''
THx... That my best memory in my life'
I feel really satisfy ''
No Need More..
今日睇 偵探q 時 ~!
唷 !! 發現 奏多哦
無比開心 @~@~''
為什麼要我的奏多 做兇手=3=''
帶眼鏡還是一樣的帥丫 !!~
|