Yamkam
*從今天起,請你們移玉步*
對左大榜,雖然有少少失望
不過都算係唔錯啦
總結全年,可以用穩步上揚黎形容
第一個學期就比盡力打沈自己
留返好大進步既空間比自己
我係plan定既!!!
今晚約左小學舊同學出黎傾下計
又成年冇見啦
過左一年,唔知大家有冇變到呢
我相信只有變得成熟同識諗,唔會變衰左既
講樣野比你知下
咁多個同學,原本得我一個讀緊中六wo
當然唔係代表佢地全部升唔到上中六啦
當中究竟有咩玄機呢@@
唔知有冇人估到呢???
今朝多得美麗打黎吵醒我
唔係我好有機會遲到...(我從來都唔識遲到ga)
fashion show 真係好鬼精彩
班班都好落力
不過如果全部model個樣都表現得情願d咁就好啦
1C班o個對model行到好似得刑咁
我估係比胡sir罰做model既
所以先會咁既樣
最後又會比1C玀左冠軍wo(胡sir話冇做馬,我都信o既)
至於個結果同我心目中就有d出入啦
或者真係各花入各眼啦
死肥林,成個月冇找我
今日一打比我就...
真係冇事都唔找我
唔好同我講呢d叫患難見真情下!!!
凌晨兩點半起左身睇德國對意大利
不過於終都唔係咁熱衷睇波
睇到開賽20min就好眼訓
最終錄低佢就去訓啦
朝早起身係咁飛帶
飛到完場--加時--末段仲未入波
仲以為有加時睇tim
點知一個唔覺意就比個意大利入左波
仲連入兩粒
冇十二碼睇
真係失望
意大利---比返個十二碼我呀!!!!!!!!!!
PS. 今日派中化同hist,都幾算考得唔錯
不過hist考唔到第一.......失左少少預算
對卷日,失望日
派左三科全部比期望差
最失望既係中史
明明諗住50分,點知仲唔合格tim
強哥真係勁,係咁二溫下都合格到
真係同人唔同命
唔知你地又滿唔滿意今日d分呢
今日就衰哂啦
希望聽日可以找返少少安慰啦
今日終於去左交錢補英文啦
計埋呢個課程,暑假將會有4個補習班等緊我
星期六就最慘啦,
朝早去沙田補,下晝返到荃灣補
夜晚仲要返工tim
真係好有挑戰性
不過我一d都未驚過
迎接挑戰!!!
四社戲劇比賽既同學都要努力
迎接挑戰啦,我支持你地
路加必勝!!!
P.S.
今日唔使返學(唔知有冇人傻下傻下準時返左去呢)
小孩不笨,令人感同身受