老婆係我度住左第4日嚕,,幸福中XD
每一日都有老婆陪住我過,,寂寞以後都要離開我身邊嚕^3^
今日同老婆都訓到好晏,,起身之後見到有個miss call係媽媽打黎
起左身之後打比媽媽問咩事,,原來今日要去公公婆婆度食飯 唔記得左/_
跟住老婆打左一陣機我地就要整野出去公公婆婆度食飯
今次係我帶老婆第2次返去同我屋企人食飯,,老婆唔好咁怕醜,,我地係1家人黎架Ma 知道嗎!?
返到公公婆婆屋企,,見到阿哥個BB 果陣時就諗 如果同老婆好長久既時候 我地會唔會都有個愛情結晶品呢XD
食完飯1仔就打黎叫我地落地鐵站一齊返屋企啦
返到屋企我地3個都覺得好熱,,但係冇辨法 部冷氣問題/_
跟住就同老婆影相相XD 但係因為我個樣太殘,,影得唔令 UnHappy
老婆打返Qooza呢兩日都不停話要做個好老婆,,希望你真係做到 我會支持你XD
但係老婆唔好比到自己太大壓力,,你好唔好我都只會鍾意你1個只係對你1個好 我只係想你開心就夠 相信我!
我每一日同老婆1齊都好開心,,琴晚我地1齊唱歌 老婆引我笑既XD
老婆話要我肥D,,我都好努力阿 食左好多野呢幾日
但係老婆我變左肥仔你仲會唔會要我,,仲會唔會咁鍾意我/_
1仔阿,,你唔準成日整嬲我老婆阿 要小心D阿 再整嬲我最愛既人就殺左你^3^
站在目前呢一刻,,我深深感覺得到咩叫做無奈 我就好似生存係瘋人院一樣 1仔求下你 唔好咁 0k!?
不過同1仔你1齊玩都幾開心,,不過再整嬲我老婆就殺左你
|