| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 1 月 14 日 星期四  |
| 2010-01-14 |
分類: 未分類 |
` 今日同老婆5個月大日子阿*!真係話咁快就過左5個月
` 唔知道老婆大人滿唔滿意我呢5個月做既野呢?
` 一直以黎我同你都好開心.除左有陣時你自己發生左D問題之外
` 唔知道你會唔會都係咁樣覺得呢!?Ha
` 近排既日子都係同之前一樣.不過多左出街街
` 係啵.老婆上庭果度冇事.無罪釋放 Ha 1早話左冇事你又唔信我!
` 希望新既一年 2010年你會有新既開始 一切衰野都唔會再係你身邊XD
` 老婆上完庭之後一日同老婆去睇戲.第一次同你睇既戲係1月9號 花鼠阿Ma.我會記住架!
` 不過.我覺得花鼠1好睇過花鼠2.如果老婆唔係我身邊1齊睇 我諗實會悶死我-______-!
` 話時話.近排凍左好多 老婆如果你仲係著住之前果D衫 我諗你唔會再係呢個世界出現 You Know!?
` 今日天氣咁凍.我同老婆慶祝5個月都係打邊爐 Ha 好豐富
` 不過.老婆聽日要返屋企掉低我1個係屋企/_\
` 老婆幾時我想你快D可以搬返黎同我住.我好掛住你架t_t
` 我應承你會快D搵到工返.你都要返黎住.跟住先搵工返阿/_\
` 我應承你既野實做得到架!不過你應承我既野就...
` 不過我信你會去做架!唔洗我又提你架啦-_-係咪!?
` 今日.你同我講結婚既野我好開心架!你竟然會主動講
` 我應承過你會照顧你一輩子.我實會草到錢錢同你結婚架
` 不過可能會耐小小-3-你介唔介意等我
` Baby,我們永遠永遠要在1起,我們要1起生活,不管晴天的時候,不管雨天的時候,我們也要1起生活
` 我真的很愛你.你願意將你一生餘下的時間交給我嗎!?
` 我真的很想照顧你一輩子!我愛你阿老婆>3<!
|
| 發表時間:2010-01-14 08:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|