| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 18 日 星期五  |
| 2009-12-18 |
分類: 未分類 |
` 好耐冇打Qooza,望下個日子 我同老婆1齊已經4個月啦
` 我覺得同老婆1齊既時間好開心好幸福.所以轉眼間就咁快4個月
` 但係.咁快就4個月 就姐係老婆好快就可能要入去 每次我諗到老婆會離開我,其實我都好唔開心
` 我唔想比你知道我唔開心.係因為我仲要安慰你 唔可以連我都唔開心 如果唔係你就會好辛苦
` 由我係你老公既第一日開始.我每一日既責任都係要你過得開開心心,幸福美滿
` 我唔知道我係你心目中係咪1個100%既好老公,我都唔知道我係你心目中究竟做唔做到我要做既責任
` 但係我肯定你係我心目中係1個超過100%既好老婆.我要你做既責任你都做到 我有你做我老婆 我感覺到好幸福
` 我希望老婆你相信我講既每一句說話.老婆我記得你成日都話我好易滿足.[其實只是我想你一輩子也在我身旁]就足夠
` 如果.有一日 上帝比3個願望我 我都只會講 我想永遠同你1齊、我想下一世都同你1齊、我想無論咩時候你都係我身邊唔會離開我
` 老婆.如果真係入左去 我知道日子好難捱 但係我希望你記住.老公仲係出邊等緊你返黎一家團聚
` 所以.你一定要捱得住 同樣 我係出邊 冇左你既日子 我都好辛苦 我都一樣會捱到等你出返黎
` 你要記住.如果真係入左去 你一定一定要記住我係出邊時時刻刻都會諗起你 你都要阿 知道嗎!?
` 如果.我呢個家 靜係得BB陪住我 冇左你 又點算一個家.我會等你返出黎 然後.好似之前咁 我地呢個先至係一個家
` 所以阿.你唔準再講1D好傻既說話 老公會好傷心架.你要記住 我永遠都咁愛你 我呢個家永遠都咁需要你
` 我希望係你上庭之前呢段日子.我同你都會過得好幸福.好開心
` 如果你入左去 起碼都仲有我同你係上庭之前既呢一段開心既回憶陪住你
` 我想你知道.就算有一日 要我放棄哂所有野先可以同你1齊 我都願意
` 無論係D咩 都冇可能同你係我心目中既地位有得比
` 老婆.相信我 我真係願意等你 都願意愛你一世 到你出返黎果陣 你願意嫁比我嗎!?
` 我知道我好多野都比唔到你.但係講我對你既愛 我一定唔會變 我好希望一世都同你係埋1齊
` 絕對絕對唔係隨口講出黎.我好希望呢一世既老婆會係你 我老婆個名只會出黎張淑玲 唔會出現第2個名
` 我願意愛你愛到老死.你也願意嗎!?無論答案係點 我都會一樣咁愛你
` 希望.老婆你會相信我對你既愛 希望我同你既一切都唔會有完結既一天
` 我呢一世既願望只有一個 就係永永遠遠都同你1齊 無論咩事咩人都分開唔到我同你
` 因為我同你之間既連繫係呢個世界係冇任何野可以令到佢出現問題
` 我只想我用這一輩子去愛你、從今以後 妳會是所有幸福的理由 I Love You Foreve CSL!
|
| 發表時間:2009-12-18 06:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|