2006 年 4 月 11 日 星期二
後悔當時冇聽你地講....搞到而家日日.....><”
真係好後悔牙....*
點解我唔聽你地講牙....*
搞到日日同D書傾計牙....*
我仲日日以淚洗面牙....*
我真係覺得好大大大大大大大大壓力牙....*
有冇人可以話俾我知"我係得嫁....只要你堅持一定可以嫁"....*
對住D書....真係愈溫愈冇信心牙....*
唔通我真係注定"失敗"??????
唔通我點努力讀....到頭來得個吉><"
個心真係有好多個問號??????....*
有冇人可以幫我一一解決佢牙....*
而家的我....係一個對咩都冇信心的YAN牙....*
會考=打敗了我嗎????
刊登時間︰2006-04-11 07:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]