2006 年 4 月 16 日 星期日
去左上水牙..*
今日同左細細出去食野牙....*
哈哈....我同佢去食"吉野家"牙....*
好好味牙....好耐冇食過啦....*
HEHE....之後同佢行左陣上水牙....*
好開心牙....勁笑囉....次次同你一齊....*
一定係笑唔停嫁....^^...*
佢陪我去買送牙....2點返左屋企牙....*
今日我冇陪書牙....俾自己抖左日牙....*
唔知好唔想溫書牙....溫左咁耐....*
真係覺得自己未盡力囉....真係好想試勁溫果種感覺牙....*
係咪好百痴呢....>.<"
黎會考愈來愈近啦....我的信心係咪真係夠呢....*
我係咪真係俾個會考=打敗左我牙????
我都而家都係咪搞得清牙....????
等時間去證明俾我睇牙....*
有時我真係好恨時間牙....當你好想好好咁珍惜佢果時....*
佢已經唔會左返黎嫁啦....真係好恨囉....*
點解?????
刊登時間︰2006-04-17 12:00 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]