`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2005 年 10 月 14 日  星期五  
100.

1* 叫咩名: 笨欣
2* 幾歲: 14
3* 住邊: 天水圍
4* 平時出街會帶D咩: 銀包電話鎖匙
5* 去邊到WET多: 元朗牙..天水圍牙..旺角咁囉
6* 妳幾點起身番學:起身..6::45啦..
7* 係咪中意女仔: 吾系= =
8* 有冇食煙:冇AR
9* 有冇飲酒:冇
10* 有冇拍丸:廢話..我咁乖更系冇啦
11* 做過D咩係妳覺得最壞: 串人-0-
12* 有冇暗戀過人: 嗯
13* 有冇介過手:冇``
14* 介左幾多條:NO

妳間麻煩學校問題`
15* 妳最中意同邊個1齊食野:4個
16* 邊個老師妳最中意: MISS YIM..不過吾向度LU..同柯SIR
17* 邊個係妳班主任: 柯SIR
18* 妳對妳個班既感覺係點:OK好玩啦
19* 中唔中意任教妳既老師: OK啦
20* 妳最憎邊個老師教妳:FFC!!下學期先教
21* 妳覺得MATH 教得好唔好:O啦
22* 咩堂妳係最不專心: 中文
23* 上MATHS會做D咩: 聽書..傾計
24* 上 PE堂會做D咩: 玩囉
25* 上英文堂妳會做D咩: 聽書
26* 有冇帶學校唔比帶既野番學:電話.
27* 留過幾多次堂: 冇
28* 為咩事而留: 冇留過堂牙= =
29* 留堂期間做D咩: ==

潮流問題`
30* 而家妳班有咩風氣: 成日俾人認為系最衰個班- -
31* 邊個係班中比人跟風既對象: 吾知
32* 而家上堂興做D咩: 傾計..
33* 睇咩時裝雜誌:YES啦..忽周
34* 如何得知而家興D咩: 行街囉
35* 妳平時出街點著::背心//TEE+褲..
36* 中5中意名牌:鍾意!
37* 妳D 3係邊到買: SUPER LOVERS.MK..元朗
38* 有冇耳窿?: 有.
39* 有幾個??:8個..
40* 最中意邊個歌手既衣著:SA啦..
41* 最中意同學邊個既衣著: 自己..哈講笑
42* 妳覺得邊個同學d衣著好娘: 好多啵

同學之間問題`
43* 妳最常講既粗口係咩野:妖算吾算
44* 妳最多同邊個粗口交流: 冇咩
45* 邊個朋友最WET: 吾知
46* 邊個朋友最壞:  哈哈我都吾知
47* 妳最壞既朋友會做D咩:食煙..飲酒個D
48* 同朋友1齊做過D咩衰野: 玩人
49* 有冇珍惜而家既友誼: 有架
50* 當邊個係妳1世既好朋友: ALL FDZ
51* 第時大個會同邊個1齊住: 同FD啦
52* 邊個最有錢:莊莊
53* 邊個朋友而家最幸福:個個都幸福..
54* 最唔希望朋友對妳做D咩:做D對吾住自己既事
55* 邊個拍得最多次拖: 玲囉..
56* 邊個朋友最妒忌妳: WHO KNOWS?應該都冇- -咁樣衰都妒嫉??
57* 邊個同學最令: 牙維
58* 邊個同學最好人: 彤
59* 邊個朋友最顛: 吾知
60* 同邊個1齊會開心: FDZZZ
61* 最想同邊個1世朋友: ALL FDZ
62* 最想妳既男性朋友同妳既女性朋友係埋1齊: 吾知呢
63* 妳最好既朋友而家有冇拍拖: 有
63* 覺得朋友之間乜野係最重要: 坦白
64* 邊個朋友最串咀: 肥佢個D叫懶串AR哈哈
65* 邊個朋友思想最成熟: 吾知
66* 邊個朋友最搞笑:彤
67* 有冇D咩想同妳最好既朋友講: 吾知
68* 邊個朋友個樣同佢性格唔相似: 玲啦
個人回憶問題`
69* 妳最懷念既回憶係D咩:冇
70* 妳最懷念邊個: 小學個D
71* 妳最想番到咩時候: 冇所謂
72* 妳唔想番到咩時候:不知道
73* 以前同而家既妳有冇改變, 變左D咩: 好多
74* 妳中意以前定而家既妳:而家啦
75* 有冇朋友以前同而家變到唔同左, 變左D咩:好多都變左"
76* 以前妳係1個點樣既人:低b的
77* 而家妳係1個點樣既人: 白痴的


生活感情問題`
78* 而家有冇拍拖:冇
79* 妳而家中意邊個:嗯.
80* 佢有咩好妳要中意佢: 吾知丫
81* 妳最後悔中意邊個:咩後吾後悔丫..唉
82* 有冇玩弄感情:冇
83* 有冇做過第3者:最憎第3者
84* 有冇曾經為妳中意既人而喊:好似冇
85* 有冇為妳中意既人介手介腳:冇
86* 妳而家係暗戀定明戀: 暗掛哈
87* 妳而家恨唔恨拍拖:睇下同邊個啦
88* 邊隻歌形容到而家妳既感情: mu..不要離我太遠吧
89* 邊隻歌令妳聽到喊: 十個他不如你一個
90* 妳最中意聽咩歌:好聽就聽                                         
91* 你想你中意既人點同妳表白: 冇所謂
92* 想係邊到結婚: 教堂
93* 試過HURT未: 試過啦
94* 妳同妳而家中意緊既人有冇可能:應該冇囉..系咪?

樂壇感覺`
95* 妳中意邊個歌手??joey
96* 妳中意邊個明星:沒有
97* 妳最中意邊幾隻歌: 十個他不如你一個..不要離我太遠
98* 中意咩類型既歌:慢
99* 覺得邊個歌手唱既歌係香港樂壇希望:吾知丫
100* 中意RAP歌嗎: NO的

*********************************

妖..岩岩俾我牙媽摑左一把==

頂佢..關我鬼事咩..偏幫既..

好鬼憎佢囉真系..講返今日先..

今日miss tsui有返丫..

不過佢話星期一先md..

冇所謂吧..

之後個幾堂都冇乜特別..

都系咁悶..

到左lunch食野啦..

同牙維share左個3文治

要儲錢丫..計計埋埋計埋買野我得返2百蚊度咋..

shit..

到左放學..玲玲要罰..

食個d辣野..

什麼辣椒油加百力枝=0=

幾好味丫..不過好辣..

眼水都出哂黎=0=

之後去左女童軍..

shit..聽日要返黎考章=0=

又要學琴喎..唉=]

返到屋企..

條鎖匙吾知放左向邊..

終於開到門喇..

好野..

終於拎到beams boy個條毛巾喇

>333<啜..

今日丫徐冇on丫..悶悶的囉..

************************

可惜他有愛侶..還可怎麼爭取?*             
                    BY*可惜她有女朋友

人家怎去搶..無法奪過來*
                    BY*安全感

問自己他到底哪一點好?
                    BY*他到底哪一點好

不要離我太遠..調頭望一眼就見..*
               我想冇可能吧"
                    BY*不要離我太遠

 

中意梨-333-"︰2005-10-14 11:23 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

2005 年 10 月 13 日  星期四  
丫><

1. 你大名?: CHAN KA YAN
2. 玩過幾多次呢類1-100?: N咁多次
3. 多唔多酒肉朋友?: 涼粉囉哈
4. 多唔多真心朋友?: 多
5. 如上, 有幾多個? 好多丫.吾知呢
6. 講唔講粗口?:  妖算吾算?
7. 接受倒自己另一半講粗口嗎?: 最好小講啦
8. 食煙嗎?: 吾食!最憎
9. 如是, 打唔打算不日後戒左佢?: 涼粉..戒左佢啦
10. 接唔接受倒自己另一半食煙?: 接受吾到
11. 你靚唔靚?: 吾令
12. 比你去整容或者變靚身體事但一度地方會係?: 眼
13. 你把聲係點?: 講電話個時成日俾人話我把聲似牙維
14. 鍾唔鍾意唱歌?: ok啦
15. 如上, 問心唱得好唔冇聽?: 吾好
16. 有冇試過參加比賽?: 有.小學.哈
17. 做邊行?: 學生
18. 想唔想轉工或者轉行?: 吾想
19. 邊一份工係你dream job?: 搵大錢既工
20.如果比你選想似邊個名星?: JOEY
21. 1-100題好冇玩? : O啦
22. 有冇信心答倒D好陰濕既題目? : 少少
23. 你鍾意男定女? : 男
24. 有冇同異性拍過拖?: 有
25. 識唔識打麻雀?: 打過一次
26. 賭博嗎?: 玩既算吾算
27. 入機鋪仲有冇人會check你身份証?: 冇
28. 你覺得你自己假唔假?: 真珠都冇咁真
29. 如果你係其他人, 會愛上自己嗎?: 吾知呢
30. 你覺得你最吸引既地方係咩?:      吾知呢
31. 承認過份自大既人係等於過份自卑嗎?:    是
32. 你岩岩食左D咩?:     烏冬
33. 你今日去左大未?:    未-0-
34. 有d 咩係你好想買但暫時仲未買?:   ANNI SUI個塊鏡啦..BEAMS BOY袋啦..PATRICK COX銀包,,WESTWOOD等等
35. 有冇d人你係想再次擁有?:     再次擁有=0=?冇
36. 同另一半鬧交最憎聽倒既說話?:     冇另一半丫**
37. 有冇邊一次分手係最深刻?:    冇
38. 三圍講唔講得?:     =.=
39. 用咩牌子既香水?:     吾用
40. 對衣著講唔講究?:    吾講
41. 鍾唔鍾意做家務?:     一時時啦..
42. 如是, 鍾意做咩?:     整野食
43. 養什麼動物?:     烏龜
44. 用一首歌形容分手會係咩?:    一拍兩散
45. 你覺得自己花唔花心?:    吾花
46. 你唔拍拖會唔會死?:   吾會
47. 中意夏天衫多d定冬天衫多d?:   夏天
48. 如果可以, 你最想香港開一間咩商店或者主題公園?:   賣牌子野既鋪頭
49. 對自己邊一方面有信心?:  冇
50. 獨立嗎?試舉例?:    吾獨立...成日都要有人[]係我身邊
51. 你覺得一生中有邊件事稔番起都搞笑?:    一時諗吾到
52. 你有咩缺點?:    自私
53. 有冇拍拖?:    冇
54. 有冇鍾意人?:     有.
55. 對上一個收倒既sms係邊個?:  PEOPLE個D資訊
56. 外形方面你比自己幾多分?:    10分比5分
57. 內在分面你又比自己幾多分?:  10分比6分
58. 今日聽過咩歌?:     幾十首歌要我打哂出黎?
59. 最近睇既一套戲係咩?:     零時3點3
60. 你係日久生情定一見鍾情果種?:   前者
61. 如果你鍾意左人地既女朋友或男朋友你會點?: 我吾會做第3者
62. 你對內衣講唔講究?:   -0-
63. 鍾唔鍾意曖昧既感覺?:   吾知
64. 你算係理性定?:   即系點
65. 你既dream house 會係點?:   3層2千尺..對海..好多fd住我格離
66. 鍾意數字定文字?:    我鍾意符號
67. 捨唔捨得買貴野?:    有錢就緊系捨得啦.冇錢既話捨得都冇用
68. 你會形容自己係咩顏色?:    粉紅色.
69. 如果冇拍拖, 想唔想拍拖?:   想
70. 幾時生日呀?:   7::8
71. 用20個以內字形容自己既人生觀?:   開心心心心心心心心心心心心心心心心心心心*
72. 平時出街有咩低能行為?:     傻笑
73. 識唔識整野食?識整d咩食?:    識..好多吧.
74. 你阿爸阿媽係咩人?:   牙爸..好人掛.牙媽..恐嚇人
75. 你錫阿爸多d定阿媽多d?:     牙爸
76. 有冇邊個朋友你好錫?     朋友就鍚架啦..
77. 你雙眼皮定單眼皮?:       雙
78. 鍾意中文定英文?:     冇所謂
79. 邊個纖體女星最得?:      欣宜囉=0=哈
80. 認同新不如舊定舊不如新?:    舊不如新
81. 你身體上有咩小毛病?:    冇..
82. D cam 係咩牌子?:     PC CAMERA
83. 大汗定細汗?:    中汗
84. 如果朋友突然同你表白你會點?:     睇下鍾吾鍾意佢囉
85. 抗拒比你年紀大好多既人嗎?:    拒架
86. 接受倒另一半同你年齡相差極限係幾多?:     一年至兩年之內
87. 用咩味道形容自己?:    甜
88. 鍾意食咩菜?:     生菜
89. 自己算係鍾意傾心事定普通吹水既朋友?:   兩樣都得掛
90. 有咩野想學?:    學點樣有錢
91. 香港邊一間食店你都幾鍾意食?:    好多..MU..哈迪斯啦
92. 香港邊一間cafe/pub你都幾鍾意去?:      冇乜
93. 你住邊度?:    天水圍
94. 有冇諗過電眼睫毛?:    =0=冇
95. 你既貪靚程度如果1-10分有幾多分?:   8
96. 人生座右銘你有嗎?:      開心D**
97. 鍾唔鍾意畫畫?:        吾鐘意
98. 對今次呢1-100條有咩感覺?:      冇乜感覺
99. 邊個比1-100 你?:     人地個網
100. 最後, 獎你下次再玩多次啦!?:     冇所謂

*******************************

唉..

今日真系發生好多事囉..

最初. .牙維俾人捉頭..

有個P問另一個P..

佢要捉咩?

個個P就話..

要牙.佢條尾有色架!

呢句野先好笑丫MA..

個個P捉完牙維仲要捉埋彤囉..

佢竟然話彤有耳環..真系勁..

耳針就有=="

又吾見佢捉我..白痴..

搞到我要[]係度等左彤一陣..

頂丫..死人P..

上到去..又調位..

死牙業又調左向後D..

真衰..冇得同佢傾計天..

不過佢愑日都調啦..矮過頭.

前面個個遮住左佢-0-

吾知調去邊呢..

調去我格離啦..

死人周屎咁高.

調位就岩啦..

妖..勁煩囉系..

不知同范KAI幾好傾牙佢..

煩到死..

調走佢就岩架啦..

同佢又冇野講喎..

玲玲個D就吾同啦..

到左LUNCH..

牙彤要補測..所以得我同牙維啦..

之後我地經過A班..

見到杜波同F.2妹傾計..

之後我同牙維吾知做咩事就狂講::

喔..!!杜波同F.2妹..(當然系講埋F.2個個女仔個全名出黎啦)

勁白痴囉=0=[]係度屈杜波..

之後無無聊聊去左地下..牙維話搵人=0=

都吾知佢搵邊個= ="

O哂囉..

之後到左家政堂..

悶悶的..

之後就放學喇..

一返到屋企..

我牙媽就同我講我老豆個件事..

唉..而家都吾知點丫..

不過放心..我冇事..

我吾會咁眼淺的..

呢排真系吾知做乜事囉..

吾講喇..訓覺了..拜..**

中意梨-333-"︰2005-10-13 10:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]