日記[]係100條下面丫..
吾知呢100條我系咪做過呢.
1) 對自己中文姓名的評價:好多人都系叫呢個名--
2) 對自己英文姓名的評價:OK啦
3) 視力:近視..2百幾..
4) 眼皮:雙
5) 在哪家醫院出生:好似系博愛囉.
6) 鄰居的姓氏:姓黃的.
7) 死穴:怕吱..
8) 睡姿:腳搭住張被側訓
9) 晚飯時間:10點至12點
10) 鬧鐘數目:2個.
11) 收藏品:冇
12) 上茶樓必吃的點心:蝦餃
13) 起床後第1件做的事:X大眼.
14) 自起床到離家需時多久:返學//半個中到..出街就起碼兩粒鐘
15) 刷牙最先刷的部分:門牙
16) 穿鞋時先穿左腳還是右腳:右.
17) 洗澡需要多久:兩個字度啦.洗埋頭就起碼半粒鐘.
18) 讀報時最先讀的1版:吾系成日睇報紙- -
19) 為人守時嗎:不太..呵"
20) 為人善忘嗎:對的
21) 為人倔強嗎:都算是的
22) 在意他人對你的看法嗎:YA*
23) 容易相信別人嗎:易架
24) 喜怒哀樂都寫在臉上嗎0:系掛..
25) 會讓你討厭的人知道你討厭他嗎:一時時
26) 哪個是唯1擁有自己ICQ+日記等密碼的人:ICQ..估都估到啦..日記..冇人知喇應該
27) 認為人定勝天還是天命不可違:人定勝天的""
28) 會去改變環境抑或選擇被環境改變:被環境改變啦..點改變環境-0-
29) 言語還是文字的表達能力較好:言語=0=
30) 多為文作情還是為情作文:情作文.
31) 臨死前必做的事:臨死先算..
32) 想做而不敢做的事:殺人打劫
33) 令你喜極而泣的事:好似冇咩- -
34) 令你怒極而泣的事:屈我-0-
35) 令你痛極而泣的事:你話呢.廢話.
36) 令你悔極而泣的事:冇掛
37) 童年印象最深刻的事:做班長=V=
38) 曾經誤以為鑽石山有鑽石嗎:系牙..哈哈
39) 曾被出賣嗎:有掛
40) 曾出賣他人嗎:冇的
41) 曾被侵犯私隱嗎:會- -''
42) 甚麼曾使你沉迷至迷失自己://
43) 對男女平等的看法:冇咩意思
44) 表達快樂的方法:卡卡.
45) 緊張時的表現:緊張囉..驚..
46) 盛怒時的反應:爆粗掛-0-狂碑住[]個個人
47) 最近最高興的事情是:好多.
48) 上1次流淚何時:好耐了..
49) 抗抑鬱良藥:吾知.
50) 最近1次撒謊的對象是誰L:忘了
51) 為什麼說謊:忘了
52) 說謊已變成種1習慣嗎:NO*
53) 最能讓你有窩心感覺的歌曲:十個他不如你一個.愛是最大權利掛.
54) 最能讓你有傷心感覺的歌曲:會過去的
55) 最愛動畫:美少女戰士-0-
56) 最愛書籍:漫畫
57) 最愛唱片:好聽的
58) 看過印象最深的演唱會:冇.
59) 最愛食品:壽召.
60) 最愛飲品:朱奶..
61) 最愛節日:好多啵..
62) 最愛甜品:椰汁西米.
63) 最信任的人:彤.
64) 最憎恨的人:廢事講啦
65) 最享受的1刻:MU..吾知呢
66) 最反叛的1次::忘了
67) 最常夢見的1幕:吾記得了
68) 最難忘的生日禮物:吾知牙..
69) 最害怕失去的東西:手提-0-
70) 最不希望見到的情景:1腳搭兩船
71) 最不喜歡的話題:我吾識的
72) 最有回憶的地方:好多啵..
73) 最感不安的地方:海.
74) 最浪費時間的事:做埋D無聊野
75) 與你距離最遠的人:太空人..
76) 讓你最感動的說話:吾知呢.
77) 讓你傷害最深的說話:死開啦.
78) 最好的事:好多
79) 最惱人的事://
80) 最渴望聽到的話:吾知呢.
81) 最懷念的人:MISS YIM
82) 最掛念的人:FD吧.
83) 相信1見鍾情還是日久生情:日久生情
84) 貪新忘舊嗎:算系
85) 試過同時間愛上多過兩個人嗎:冇.
86) 濫情嗎:不!
87) 甚麼令你愛上1個人:FEEL
88) 吵架後多是先讓步的1方嗎:睇下點啦
89) 甚麼令你不敢向愛人表白:吾識開口.
90) 當愛上1個不愛你的他,你會:吾知.
91) 當1個你不愛的他愛上你時,你會:無奈
92) 發現你的朋友愛上你時,你會:睇下中吾中意佢
93) 甘心等待沒有結果的事嗎:吾知..
94) 曾經愛1個人愛很深,深到讓你落淚嗎:有掛
95) 曾遇上令你分不清是喜歡還是深愛的人嗎:冇.
96) 經常被質疑說話的真確性嗎:是.
97) 有承認愛的勇氣嗎:.有掛
98) 最令愛燒光耗損的事:一腳搭兩船-0-
99) 你快樂嗎:幾架都
****************************
琴日冇打日記天-/\-
今日打返. .
今日系特別星期5牙. .
真好.
好快就過左喇D堂. .
今日MD..
我頂. .本來我岩哂架
冇啦啦衰多手改左個dad個D字. .
改左大階= =頂. .咁就扣左一分
小息個陣落左去食野. .
到左美術堂. .又畫手..
勁無聊-0-
個個MISS MA都吾識畫畫既..
白痴..
之後牙. .死人崔BAR拎左我個5百蚊= =
頂佢..好彩我落堂之前知道姐.
如果吾系吾使要返架喇..
到左LUNCH佢吾知咩事-0-
超無奈囉我同彤.
到左下晝..選學生會丫..
好多人都叫我地投2號..
ANGEL仲狂講話..1號廢既.投2號啦.
但系就算我投左2號.但系我覺得都系1號嬴囉,
所以我投左1號.呵呵
勁多人問我投左乜..
我話投左廢票..
個陣真系想吾投架..不過同彤應承左投1架MA..
而且我地又掛住個個牌.吾通投2號咩..
講真其實兩個都OK啦..
選左邊個出黎我地都冇乜所謂.
放學..佢又吾知做乜喇..
我同彤落到去地下..見到佢企[]係樓梯口..
之後走啦..
走到去花圃個陣佢又冇啦啦返轉頭去返學校-0-
個陣我地都吾知佢反轉頭.
到左行到吾知邊度個陣令返轉頭已經見到佢過馬路- -
O哂..
之後就同左彤出元朗啦.
去商場個陣..見到家倫仔.亂毛成班人-0-
無奈囉.個陣我地[]係一番門口.諗住出去啦,
一出去就見到佢地==
仲諗住佢地見吾到我地啦- -
點知見到囉系..
超無奈..
之後去到輕鐵站
牙TOM又系返元朗-0-
我地呃佢話去屯門..
好心佢就醒少少啦..
明知見到我地買元朗飛就落元朗架喇..
咁都吾知..完全無奈囉.
落到元朗拎CON..
牙玲好勁牙..3個字度就帶左喇..
我整成粒鐘先帶到牙..
牙玲帶到個陣我勁驚我真系帶吾到..
嚇到我死咁滯..
不過我除CON快過佢..哈哈
彤等左勁耐-0-梳丫..
之後我同彤就去左千色..玲就返左屋企..
去到千色..一上到去.,.見到IVY牙..
小學同學來的..佢拖住佢住仔-0-
又有新仔喇佢..
佢條仔勁高丫..
好似[]係吾知邊度見過佢.
好似系上兩年唱K個個..
吾記得LU.仲知我系見過佢架啦.
之後就行行下..行到去睇PATRICK COX同WESTWOOD牙..
好令牙佢地D袋><
好想買PATRICK既銀包..袋..電話繩..
不過一條電話繩都要成290..
個銀包..大約400有找啦..
WESTWOOD..我鍾意佢D耳環丫..
不過一定好貴..
一定要儲錢喇..-/\-
之後就去左D野飲食..
再行返去喜利個面..睇遮仔同ADD STAR牙..
我諗過喇..
呢個冬天要買一對遮仔既波鞋..
PATRICK COX既既銀包.電話繩同細既鈄咩..
大痳或者PATRICK COX既毛巾
仲有..WESTWWOD既耳環..
點算牙..呢D野起碼成2千幾蚊囉-/\-
兩個月既飯錢牙-0-
食屎都得喇呢兩個月..
好想快D買到丫><"
卡卡..