`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2005 年 9 月 22 日  星期四  
運動會..第一日>v<"

今日系運動會既第一日丫>v<"

開心爆.

今朝..7點度去食m記..

食到7點8=0=

之後先話搭車..

行去搭的途中..

有個f.1妹同佢牙婆走埋黎,.,

問..你地系咪去元朗大球場架?

咁我地更話系啦.

個牙婆同f.1妹講..呢.你跟住佢地啦.(完全冇徵求我地同吾同意架囉.)

之後牙維話.下.我地搭的士喎

個牙婆就話..哦..喇孫女.

你跟佢地搭的士啦..

我俾6蚊你..應該夠喇掛.

之後我地系勁無奈架囉

妖..要我地3個女仔同f.1妹一格- -''

妖..!!6蚊夠屎忽咩!我仲要出多兩蚊出黎=.=

爆無奈..

到左門口..死人頭叫我地摺衫..白拿痴=.=''

之後就上看台啦..

到左9點幾度..到我地跑400喇>v<

第一組系牙肥.牙玲..牙肥包尾..哈哈=0=!!

笑鬼死我..

佢一開始發得太大力喇..

第2組..牙彤..維..

吾知牙潔定牙wing都有=0=

成日分吾清的- -"

之後牙彤第2啦..

牙維好似第4..

第3組@@!終於到我喇..

我同牙car..蕊蕊一齊跑.

蕊蕊[]係頭個150米度已經冇乜力喇..已經超越左佢好多米-0-

但系牙car仲未追到..

終於臨到終點廿米度..

我系狂跑架囉..

終於以零點幾秒快過牙car-0-!!

好開心囉..跑嬴佢.-v-

真系諗都冇諗過-0-

第4..不過已經好開心架喇..

吾使包尾-0-!!哈哈死肥..

之後到左lunch..

牙玲個牙孖買左吉野家俾我地食..

好味=v=

下晝..

兩點幾度叫我地去推鉛球..

正想過返去誠社個度玩個陣..

佢話..女乙鉛球第2次召集-0-!!

嚇到我同彤死咁滯..

即刻鞋都冇著咁衝左落去..

型爆..吾同襪的..-v-

去到鉛球個度.

嘩..隻腳勁熱囉..

個個吳嘉羚就黎左幫我打氣-0-

哈哈令佢失望.算吧..佢好似對我好好咁.

-0-''基的..講笑姐..

等緊推鉛球其間.

男乙千5米-0-!!

見到佢地啦..

狂同佢地講..牙邊個邊個加油牙..嬴左我請你飲野-0-!!

之後好似話何偉揚第2..不過我地都系冇請到架囉..

哈哈笑死..當系鼓勵囉,,.

佢地聽日100決-0-

我地又照舊話頭3名請野飲..

笑鬼死我.

到左跑社際個陣.

我.wai麗.toby.莫b個d去左草地度睇比賽啦..

扮哂工作人員咁拍野..笑死.

miss tsui好快丫..

好似孝社嬴左架囉系.

吾記得喇..

之後跑班際啦..

初時我地見到牙wing點解跑得咁慢..就以為佢冇力啦..

點知..angel 交捧俾牙wing個陣過左接捧區..

牙wing知道左之後..就諗會犯規//會取消資格啦..

所以跑咁快都冇用.

但系霸爺同崔bar吾知架ma..

勁快丫佢地兩個跑得..

不過最尾就以為跑到第3啦,.,

點知取消左資格..

唉..><

之後angel狂喊丫..

算啦..angel..我地初時吾應該俾你跑班際..

個陣推佢出黎跑班際個陣..

我地個個都舉哂手..

之後佢細細聲同我講..

吾好推我出去牙我好驚架.我小學個陣跑錯線.,搞到俾人取消左資格牙..

之後我就話,,應該吾會既..支持你丫..

佢..妖.吾好啦

最終都系佢跑..

我應該個陣反對佢跑..廢事佢再次有陰影..

唉..

好似我間接害左成班咁..><

放學個陣..柯sir同angel講..

吾好咁啦..拿.我地約定下個禮拜5..放左學去食餐勁既!

當然系柯sir請啦..

不過淨系請有跑個4個.

聽日跑800喇..

好緊張-0-

頭先同彤[]係樓下跑左4個圈..我諗應該跑得個600米度囉,,

算啦!聽日又要換返社衫落場跑..

叫玲幫我拎住d野先..

卡卡..

聽日800米得廿個人咋好似..

爭第3-0-

哈哈冇可能啦我..

第3系彤的..

第2同第1系牙wing定吾知牙潔同埋另一個人..

尾3我就爭得起..哈哈'

希望聽日我系頭10名啦..>v<"

返到屋企..

玩左陣icq.msn.傾左陣電話咁啦..

之後我問柯sir聽日系咪一定要著pe褲..

佢話..死喇..!冇聽到天..<<無奈囉

吾講喇..訓覺喇要..拜拜..*

中意梨-333-"︰2005-09-23 12:04 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

2005 年 9 月 21 日  星期三  
朋友的愛..

兩日冇打日記喇..

打返琴日先..

琴日MISS TSUI讚我丫-V-

卡卡卡. .

之後放左學就去左家政室度整班衫..

勁好玩囉..又燙又油又畫

仲有柯SIR個親筆簽名-0-!!

到左今日啦..

勁覺得頭6堂D時間過得特別慢囉..

個死人ECON又話今日默書.

默佢屎忽咩默.

而家仲未默架囉..

頂佢吾順..

到左家政..

妖..仲知吾差用個部衣車啦..

個死人底線.

都吾知邊Q個穿既.

整到D線鬆哂.

妖..!!

得3.5分咋..仆佢個街><!!

我車得好令架!!

系個底咋..我頂丫><><><><

妖妖妖!!><><><

如果冇事的話我一定有5分囉

個D字,.我真系冇點出界架!

妖..我頂佢個肺><><><

好吾抵囉..如果有時間的話我一定再車過囉.

妖..!

邊差個害我. .!!我一定吾會放過佢. .!

到左放學..

死人黃SIR[]係度鬧冇功課個D人..

又要有交功課個D..即系我啦.

陪佢地班人[]係度訓話- -''

留到成4點幾5點先走得囉..

之後同左牙維同彤佢地去左天恆幫E班拎衫..

佢地件衫真系好單囉..

黑色..啡色..底色系白..

怪怪的.

都系我個班個件最令..

死人C班邊差個提議架..

抄哂我地班..

人用BLUESTAR佢用BLUESTAR.

人地之前用有領佢又要有領.

好彩我地轉左姐.

哼哼哼..一定系我地個件令過佢地班的!!

呵呵..

聽日就系運動會喇..

死啦..又系同牙CAR跑400..

F.1個陣又系..

變態架佢真系..

都幾快..

妖..仲要第7線道..

好哂力架跑外圈><

一定輸啦..雖然一定會輸-0-"

吾講喇..要訓覺了..聽朝勁早起身囉要..

6點3度啦..-0-

之後食M記..

卡卡..

拜拜喇..嘰嘰*

中意梨-333-"︰2005-09-21 11:57 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]