今日系運動會既第一日丫>v<"
開心爆.
今朝..7點度去食m記..
食到7點8=0=
之後先話搭車..
行去搭的途中..
有個f.1妹同佢牙婆走埋黎,.,
問..你地系咪去元朗大球場架?
咁我地更話系啦.
個牙婆同f.1妹講..呢.你跟住佢地啦.(完全冇徵求我地同吾同意架囉.)
之後牙維話.下.我地搭的士喎
個牙婆就話..哦..喇孫女.
你跟佢地搭的士啦..
我俾6蚊你..應該夠喇掛.
之後我地系勁無奈架囉
妖..要我地3個女仔同f.1妹一格- -''
妖..!!6蚊夠屎忽咩!我仲要出多兩蚊出黎=.=
爆無奈..
到左門口..死人頭叫我地摺衫..白拿痴=.=''
之後就上看台啦..
到左9點幾度..到我地跑400喇>v<
第一組系牙肥.牙玲..牙肥包尾..哈哈=0=!!
笑鬼死我..
佢一開始發得太大力喇..
第2組..牙彤..維..
吾知牙潔定牙wing都有=0=
成日分吾清的- -"
之後牙彤第2啦..
牙維好似第4..
第3組@@!終於到我喇..
我同牙car..蕊蕊一齊跑.
蕊蕊[]係頭個150米度已經冇乜力喇..已經超越左佢好多米-0-
但系牙car仲未追到..
終於臨到終點廿米度..
我系狂跑架囉..
終於以零點幾秒快過牙car-0-!!
好開心囉..跑嬴佢.-v-
真系諗都冇諗過-0-
第4..不過已經好開心架喇..
吾使包尾-0-!!哈哈死肥..
之後到左lunch..
牙玲個牙孖買左吉野家俾我地食..
好味=v=
下晝..
兩點幾度叫我地去推鉛球..
正想過返去誠社個度玩個陣..
佢話..女乙鉛球第2次召集-0-!!
嚇到我同彤死咁滯..
即刻鞋都冇著咁衝左落去..
型爆..吾同襪的..-v-
去到鉛球個度.
嘩..隻腳勁熱囉..
個個吳嘉羚就黎左幫我打氣-0-
哈哈令佢失望.算吧..佢好似對我好好咁.
-0-''基的..講笑姐..
等緊推鉛球其間.
男乙千5米-0-!!
見到佢地啦..
狂同佢地講..牙邊個邊個加油牙..嬴左我請你飲野-0-!!
之後好似話何偉揚第2..不過我地都系冇請到架囉..
哈哈笑死..當系鼓勵囉,,.
佢地聽日100決-0-
我地又照舊話頭3名請野飲..
笑鬼死我.
到左跑社際個陣.
我.wai麗.toby.莫b個d去左草地度睇比賽啦..
扮哂工作人員咁拍野..笑死.
miss tsui好快丫..
好似孝社嬴左架囉系.
吾記得喇..
之後跑班際啦..
初時我地見到牙wing點解跑得咁慢..就以為佢冇力啦..
點知..angel 交捧俾牙wing個陣過左接捧區..
牙wing知道左之後..就諗會犯規//會取消資格啦..
所以跑咁快都冇用.
但系霸爺同崔bar吾知架ma..
勁快丫佢地兩個跑得..
不過最尾就以為跑到第3啦,.,
點知取消左資格..
唉..><
之後angel狂喊丫..
算啦..angel..我地初時吾應該俾你跑班際..
個陣推佢出黎跑班際個陣..
我地個個都舉哂手..
之後佢細細聲同我講..
吾好推我出去牙我好驚架.我小學個陣跑錯線.,搞到俾人取消左資格牙..
之後我就話,,應該吾會既..支持你丫..
佢..妖.吾好啦
最終都系佢跑..
我應該個陣反對佢跑..廢事佢再次有陰影..
唉..
好似我間接害左成班咁..><
放學個陣..柯sir同angel講..
吾好咁啦..拿.我地約定下個禮拜5..放左學去食餐勁既!
當然系柯sir請啦..
不過淨系請有跑個4個.
聽日跑800喇..
好緊張-0-
頭先同彤[]係樓下跑左4個圈..我諗應該跑得個600米度囉,,
算啦!聽日又要換返社衫落場跑..
叫玲幫我拎住d野先..
卡卡..
聽日800米得廿個人咋好似..
爭第3-0-
哈哈冇可能啦我..
第3系彤的..
第2同第1系牙wing定吾知牙潔同埋另一個人..
尾3我就爭得起..哈哈'
希望聽日我系頭10名啦..>v<"
返到屋企..
玩左陣icq.msn.傾左陣電話咁啦..
之後我問柯sir聽日系咪一定要著pe褲..
佢話..死喇..!冇聽到天..<<無奈囉
吾講喇..訓覺喇要..拜拜..*