| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 借過. .! |
今日10點幾就起左身了.
今日冇出街丫,..勁悶囉系..
下晝個陣同左牙維傾左陣計.
就黎天黑個陣.同左彤同埋涼粉去天耀買野..
真系好悶丫今日..
做功課咁囉今日.
頭先莊莊同我講左D野..
其實. .靖都幾好人丫..
算啦..始終系一班..
之前的野. .就吾好再提了..!
呵呵. .學簡老師說. .
我要睇既系現在同將來. .!
所以我已經冇將以前吾開心既事放[]係心度LU!
卡卡. .不過我又好似好衰咁..
其實都吾關我事丫. .
點解我都要咁樣對靖呢?
對吾住丫><"希望你會原諒我吧..!
都夜喇..吾講LU*聽日見. .拜拜*啜*
|
| 中意梨-333-"︰2005-09-19 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 中秋.. |
今朝10點幾度起左身..
之後彤打黎話.
去元朗睇電話@@"
之後咪睇囉..
唉..個陣我諗都要成10月11月先出到機架喇..
之後竟然!!
咁呢.我地去左間2手鋪度睇機..
見到S700I要1780..
之後.彤爸就問個個人可吾可以平D啦..
講講下講到1600.
佢牙媽竟然肯借住錢俾我買機-0-!!
勁好人囉..都系1600蚊啦..
我一定會[]係兩個月內還到俾你的..
卡卡..
出返部機之後就叫左我牙媽黎..
開返我之前個張卡俾我..
升到550分鐘..=0=!!
是但啦/我吾方會用得多囉..
冇乜所謂..
之後大約3點幾4點度返左屋企入歌啦.
勁散丫D音樂..
要買住USB線..
同彤同埋牙a夾錢先..卡卡
之後大約8點度..
佢地話去同埋個D什麼DEF去蝴蝶灣BBQ..
勁無奈-0-"
哂我車錢..
好彩有一半系涼粉俾架姐..
大約11點半度..
爐都未開到..
我地就走左..
返左去天瑞搵大囉=0="
痴MA巾.= =''
我地狂SD涼粉D相俾佢..笑死..
但系到左1點3個陣..
我老豆打黎叫我返屋企- -"
之後..牙a借左大囉格單車車我返屋企>V<"
吾該哂牙維=3-*
好驚佢抄車..吾知點解..
不過呢.最終都冇事..卡卡..
THZ丫>V<"
返到屋企..1點半..
本身吾開電腦架..
不過要打日記MA..
中秋咁好既節目點可以吾打日記呢..卡卡..
ON MSN ICQ啦..
徐徐冇ON丫..可能訓左都未定..
頭先牙a車到我返消防局個陣.
之後牙a就走左啦..得返我一個..勁恐怖囉..成條街一個人都冇.
諗住打去徐徐個手提度問佢[]係邊啦..
點知..吾知做乜事打吾到俾佢=0="
咁廢事打屋企啦..驚佢訓左覺..
所以就冇打LU..
聽日可能去搵牙a條仔丫..-0-
好想見下佢天.
睇相都好似幾令仔咁.
牙a真系好..=0="
我一定吾可以輸俾佢的..卡卡
訓覺LU..拜拜..嘰*>333<" |
| 中意梨-333-"︰2005-09-19 01:44 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 147 | » | |