徐徐叫我寫返日記的..所以我先寫返咋..
吾知可吾可以日日寫呢..呵呵..
徐徐你日日提我打日記咪得囉.. 拜託你喇..卡卡
今朝7點起左身..
之後洗面個d啦..
返到去..
彤俾人捉頭髮--"
好彩我冇俾知捉姐..卡卡
今日系特別星期5丫.
D堂都好快過..
特別系數學..
近排我發現我鍾意左數學囉..
太易了..卡卡
之後到左中文堂..
[]個個老師[]係度改緊卷..
白痴崔BAR[]係度吹口哨..
笑死..之後老師問邊個吹..
哈哈..崔BAR抵死..
到左小息..都系搵下牙維個D傾計啦..
到左PE堂..度高..竟然仲系155= ="
吾準吾準!!
真衰,..
重左丫我- -..妖!*減肥*!
到左LUNCH..之後食野啦..食完野上去..一陣就社員大會..
都系入下2E度玩下咁囉..
到左社員大會喇終於..
我.玲.肥都去左孝社..同埋彤同維一齊啦..
同誠社打對台丫..狂嗌社呼..爆笑囉系..
又玩人浪..無聊=.="
今日放左學之後..
莊莊話套班衫有問題..
又留低..
妖..[]個個死人盧X靖丫..廢事指名到姓啦..
又冇話系邊個既..自認既就冇野好講囉
[]係度鬧牙維..個陣勁想串返佢囉..ON9..
`收聲啦!我已經夠煩架喇!你地仲嘈!講野既就出去講啦`
ON9..嘈乜Q丫佢.第一次班會個陣佢都吾向度..
康樂之MA!我假假地都系文書啦..
又話..`主席已經好煩架喇`
咁擦鞋,.幫人講好說話.轉行就擦鞋丫笨..!
真系好火囉個陣..
之後牙維就話走啦.咁我咪走囉. .廢事見到D扮野既人啦.
之後搵左莊莊代我投票..
聽人講後尾都系要返POLA..仲要系珠地天..真衰..
冇領.普通質地咪好囉.
吾知邊個初時話要冇領..而家又話要返有領..
唉..算了=="
之後陪牙維去左天恆訂班衫啦佢地..
訂完之後咪返去囉..行返去=="
無奈..算啦,..當減肥!
之後行返單車徑返黎啦..
勁攰囉系..!
返到屋企..諗諗下聽日要學琴..
所以專登哂左$30去練琴=="
不過都OK啦..
返返以前個水準囉..應該..
不過我覺得好過以前!卡卡
琪琪佢今年好似話參加800同千5丫..
變態的..日日去運動場練..!
我都要努力D!所以聽日開始會同牙維同彤去運動場練跑步!卡卡
好想快D買到手提丫..
妖..後日又要哂幾百蚊買袋..
頂..冇哂喇..
死人洪紫塋捉乜鬼我袋丫..
搞到我要買過
妖..!人地想用鈄咩架MA..
而家好似迫人地用返書包咁.,.
好..我買個有牌子既..!等你串吾到我..呵呵
頭先同牙維3LINE俾彤..妖..又系`喂`.
個死人涼粉講野講到咁樣..10次有10次都系佢聽架囉.
個電話又吾系佢既..白痴..
等我下次玩下佢..話..喂..吾該粉粉老婆丫!..嘔--"
吾傾喇..要訓覺LU..
徐徐我打左咁多隻字..記住留言丫.!吾留打死你*卡卡