`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2005 年 9 月 10 日  星期六  
跑丫跑..

而家已經系零晨12點04分= ="

攰死丫.

講返今日先..

今日大約11點度起左身LU..

屋企一個人都冇- -

咁鬼早. .勁想訓耐D..

不過訓吾著丫><"

之後冇啦啦小琪打俾我話學校練緊啦啦隊= =

頂..做乜吾話聲俾我地聽丫. .

搞到又學少左D野..><

點追返喎. .

唉.*之後就同徐徐傾左陣啦.

跟住就去煮麵食啦. .

之後左行右走就過左兩粒幾3粒鐘..

之後同彤佢地出去天恆陪牙維整班衫啦..

真慘.. 要[]係個公仔下面大大隻字寫住TSTSS- -!

好彩我個班個件[]系衫袖姐.呵呵.

之後整下整下..SHIT!*已經4點半喇= =

又要返屋企..之後拎琴書出元朗啦..

學返琴喇我>V<"卡卡

不過D書真系好重囉..

大約學到6點3度..返屋企LU..

返到屋企吾夠半粒鐘又要出去..

跑步=V=!!

要為運動會做足準備-V-

死肥都去丫..好野=V=

不過等左佢兩個字囉..

不過是但啦.

之後行到過去..

我吾小心整到D水去牙維度啦..

記住系吾小心==!

佢竟然即刻飲水噴落我度-0-

之後咪即刻追佢囉.

應該跑左200米多D啦- -"

追到去運動場入面.

之後休息左一陣..

去跑LU..

一黎就跑400丫好似..

卡卡. .之後我發明左一樣野!

就系跑400之前..飲少少水..

含住佢..含到最後個100米就飲左佢.

之後直衝!頭個300米就住含住水吾用口透氣..

都吾會喘氣架!真的!之後到左最後100米即飲哂佢.

就吾會覺得辛苦架喇!真的..!已經仲快左天!

但系肥吾信我= ="佢話咁樣會胃痛喎!

不過我冇胃痛囉..卡卡

跑左一陣之後去左上面跳舞-0-

跳返紅組加油..心急人上,.仲有而家個首2人世界盃啦..

勁好玩..都吾記得哂D舞步LU..

之後就落返去再跑過啦..

有兩姊弟走埋黎丫..大約6.7歲度啦..

混血兒黎架!佢牙爸牙媽都系混血兒.!

之後同佢地玩左好耐丫..

勁好玩囉..

玩完一陣..我地跑4X100.

第1次系最快架囉..1分14..

不過都系算慢丫比起細孖個D..

人地54秒咋..痴線的..

之後休息左一陣繼續跑啦..

愈跑愈慢架囉,..可能因為休息吾夠掛,.

我成日最後個20米系會慢左少少..真衰,.

D氣吾夠丫可能.

之後..我地跑100米啦.

我跑第3..同牙維差1秒咋><

超慢

彤最勁..15秒丫好似.

快我地成2.3秒

牙肥系最慢的..慢我兩秒..

不過如果一去到就跑100米..一定快過呢個紀錄..

之後又走左上去看台啦..

佢地又食- -"淨系得我.拿拿.同埋牙肥冇食..

廢事俾牙媽聞到陣味啦..

呵呵..我好乖的.!

之後走個陣..嘩..

隻襪系勁濕架囉..

之後我地個個.都冇著鞋..淨系著襪返去屋企啦...除左牙拿..

型爆囉..之後個個途人望住我地..

我地狂講..啤咩啤..!

笑死..

如果我地下次著埋同一隻色既襪..一定型爆..

之後行到天耀度..我老母打黎..叫我去天盛食野喎..=0=

正爆*XD*

之後我就上左去食野先啦..

佢地就去左OK買野食.之後返屋企啦佢地.

返到屋企就開左電腦啦..

睇左徐徐篇日記*XD*

笑死..好彩我去個陣冇落雨姐..不過如果落雨我都會照跑囉..

好玩MA*呵呵.徐徐個張相幾得意丫我覺得..*.不過好似見到個黑眼圈囉,..

好野..我打字打得多過你丫今日!呵呵!

我嬴左!

嘩..吾經吾覺已經打左24分鐘= =

顛左- -"吾講喇..好攰..拜拜*

 

中意梨-333-"︰2005-09-11 12:27 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

2005 年 9 月 9 日  星期五  
攰死.!

徐徐叫我寫返日記的..所以我先寫返咋..

吾知可吾可以日日寫呢..呵呵..

徐徐你日日提我打日記咪得囉.. 拜託你喇..卡卡

今朝7點起左身..

之後洗面個d啦..

返到去..

彤俾人捉頭髮--"

好彩我冇俾知捉姐..卡卡

今日系特別星期5丫.

D堂都好快過..

特別系數學..

近排我發現我鍾意左數學囉..

太易了..卡卡

之後到左中文堂..

[]個個老師[]係度改緊卷..

白痴崔BAR[]係度吹口哨..

笑死..之後老師問邊個吹..

哈哈..崔BAR抵死..

到左小息..都系搵下牙維個D傾計啦..

到左PE堂..度高..竟然仲系155= ="

吾準吾準!!

真衰,..

重左丫我- -..妖!*減肥*!

到左LUNCH..之後食野啦..食完野上去..一陣就社員大會..

都系入下2E度玩下咁囉..

到左社員大會喇終於..

我.玲.肥都去左孝社..同埋彤同維一齊啦..

同誠社打對台丫..狂嗌社呼..爆笑囉系..

又玩人浪..無聊=.="

今日放左學之後..

莊莊話套班衫有問題..

又留低..

妖..[]個個死人盧X靖丫..廢事指名到姓啦..

又冇話系邊個既..自認既就冇野好講囉

[]係度鬧牙維..個陣勁想串返佢囉..ON9..

`收聲啦!我已經夠煩架喇!你地仲嘈!講野既就出去講啦`

ON9..嘈乜Q丫佢.第一次班會個陣佢都吾向度..

康樂之MA!我假假地都系文書啦..

又話..`主席已經好煩架喇`

咁擦鞋,.幫人講好說話.轉行就擦鞋丫笨..!

真系好火囉個陣..

之後牙維就話走啦.咁我咪走囉. .廢事見到D扮野既人啦.

之後搵左莊莊代我投票..

聽人講後尾都系要返POLA..仲要系珠地天..真衰..

冇領.普通質地咪好囉.

吾知邊個初時話要冇領..而家又話要返有領..

唉..算了=="

之後陪牙維去左天恆訂班衫啦佢地..

訂完之後咪返去囉..行返去=="

無奈..算啦,..當減肥!

之後行返單車徑返黎啦..

勁攰囉系..!

返到屋企..諗諗下聽日要學琴..

所以專登哂左$30去練琴=="

不過都OK啦..

返返以前個水準囉..應該..

不過我覺得好過以前!卡卡

琪琪佢今年好似話參加800同千5丫..

變態的..日日去運動場練..!

我都要努力D!所以聽日開始會同牙維同彤去運動場練跑步!卡卡

好想快D買到手提丫..

妖..後日又要哂幾百蚊買袋..

頂..冇哂喇..

死人洪紫塋捉乜鬼我袋丫..

搞到我要買過

妖..!人地想用鈄咩架MA..

而家好似迫人地用返書包咁.,.

好..我買個有牌子既..!等你串吾到我..呵呵

頭先同牙維3LINE俾彤..妖..又系`喂`.

個死人涼粉講野講到咁樣..10次有10次都系佢聽架囉.

個電話又吾系佢既..白痴..

等我下次玩下佢..話..喂..吾該粉粉老婆丫!..嘔--"

吾傾喇..要訓覺LU..

徐徐我打左咁多隻字..記住留言丫.!吾留打死你*卡卡

中意梨-333-"︰2005-09-10 12:07 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]