D日記[]係100條問題既下面丫>333<"
個人問題`
1* 叫咩名: 笨欣=V=
2* 幾歲: 14LU*
3* 住邊: 天盛牙..
4* 平時出街會帶D咩: 鐵盒..電話..
5* 去邊到WET多:天水圍..旺角*V*
6* 你幾點起身番學: 7點,,
7* 你幾點放學: 3點半
8* 有冇食煙:冇
9* 有冇飲酒: 冇!*
10*有冇睇過4仔冇格仔:==
11*做過D咩係你覺得最壞: 成日亂買野
12*拍過幾多次拖: 吾知呢
13*有冇介過手: 我吾會加D野[]係隻手度架-0=*
14*介左幾多條: 冇
你間學校問題
15*你最中意同邊個1齊食野:FD*
16*邊個老師你最中意: LILY
17*邊個係你班主任:大頭
18*你對你個班既感覺係點: 腦大生草的人
19*中唔中意任教你既老師: 有D啦
20*你最憎邊個老師教你: 冇乜..
21*你覺得MATH老師教得好唔好:好好..成日俾我地上堂做堂課
22*咩堂你係最不專心: 英文
23*上MATHS堂你會做D咩:傾計-V-
24*上中文堂你會做D咩: 都系傾計
25*上英文堂你會做D咩: 傾計!*玩!*
26*有冇帶學校唔比帶既野番學: MP3..電話
27*留過幾多次堂:補測就有..留堂..我咁乖..吾使留的
28*為咩事而留:我地班嘈囉..
29*留堂期間做D咩:玩..
潮流問題
30*而家你班有咩風氣: SUPERLOVER
32*而家興D咩: 今年興民族
33*睇咩時裝雜誌: YES*
34*如何得知而家興D咩: .廢話..行街見到D衫就知架啦.
35*你平時出街點著: 背心+短褲+拖鞋
36*中意咩品牌: SUPERLOVER
37*你D 3係邊到買: 旺角
38*有冇環: 有*5個..
39*係邊到釘: 元朗
40*最中意邊個明星既衣著: MU..冇乜留意
41*最中意邊個FD既衣著: 冇乜邊個..差吾多
42*你覺得邊個好OUT: mu..好多掛
同學之間問題
43*你最常講既粗口係咩野:妖<<算吾算?
44*你最多同邊個粗口交流:除左妖..好少爆粗-0-
45*邊個朋友最WET: 個個都咁wet
46*邊個朋友最壞: 個個都好乖
47*你最a既朋友會做D咩: 咩a?
48*同朋友1齊做過D咩衰野: 整古人
49*有冇珍惜而家既友誼: 有
50*當邊個係你1世既好朋友:彤..維 ..玲..肥
51*第時大個會同邊個1齊住:最好的話當然是同fd吧
52*邊個最有錢: 李嘉誠
53*邊個朋友而家最幸福: 個個都咁幸福..
54*最唔希望朋友對你做D咩:呃我
55*邊個拍得最多次拖: rachel*
56*妳最妒忌邊個朋友: 吾知呢
57*邊個同學最靚: 牙維..
58*邊個同學最好人: 彤>v<
59*邊個朋友最癲:個個都咁玩得
60*同邊個1齊會開心: fd..自己鍾意既人
61*最想同邊個1世朋友: 個個都想啵
62*最想你既男性朋友同你既女性朋友係埋1齊: 吾明
63*你最好既朋友而家有冇拍拖:有丫--
63*覺得朋友之間乜野係最重要:信任
64*邊個朋友最寸咀:吾知..
65*邊個朋友思想最成熟:笨哥
66*邊個朋友最搞笑: 吾知丫
67*有冇D咩想同你好朋友講:mu..FOREVERFRIENDS
68*邊個朋友個樣同佢性格唔相似: 彤掛
個人回憶問題`
69* 你最懷念既回憶係D咩:好多
70* 你最懷念邊個: MISS YIM!*
71* 你最想番到咩時候: 冇咩所謂
72* 你唔想番到咩時候: F.2
73* 以前同而家既你有冇改變,變左D咩: 令左囉!*講笑..樣衰了就真..
74* 你中意以前定而家既你: 更系而家
75* 有冇朋友以前同而家變到唔同左,變左D咩:牙維
76* 以前你係1個點樣既人: 好低B的
77* 而家你係1個點樣既人: >V<"
生活感情問題`
78* 而家有冇拍拖: 冇
79* 你而家中意邊個:秘密..
80* 佢有咩好你要中意佢: 冇得解
81* 你最後悔同邊個1齊: 冇乜..
82* 有冇玩弄感情:吾知..
83* 有冇做過第3者: 我吾會做的!*
84* 有冇曾經為你中意既人而喊:有掛..
85* 有冇為你中意既人介手介腳: 冇
86* 你而家係暗戀定明戀: 有冇第2個選擇?
87* 你而家恨唔恨拍拖: 吾知
88* 邊隻歌形容到而家你既感情:化蝶
89* 邊隻歌令你聽到喊: 會過去的
90* 你最中意邊句歌詞: 憑我徹底的勇氣,,愛是最大權利
91* 你想你中意既人點同你表白: 吾知
92* 想係邊到結婚: 特別的地方
93* 邊段感情係最HURT: 吾知
94* 你同你以前中意緊既人有冇可能: 冇的
樂壇感覺`
95* 你中意邊個歌手: JOEY
96* 你中意邊個明星: 差吾多姐..
97* 你最中意邊幾隻歌:十個T也不如你一個
98* 中意咩類型既歌: 好聽的就鍾意
99* 覺得邊個歌手唱既歌係香港樂壇希望:校長
100* 中意RAP歌嗎: OK啦
****************************
今日系第1日返工丫>V<"
差D遲到..
起吾到身=0="
不過好彩都冇遲..
不過要企囉,.-/\-
真衰..
去到個度..勁容易做丫..
卡卡..不過好悶..- -
仲要捱多4日先有錢><"
希望快D過啦..
不過..返工都幾好..
第1次有咁既FEEL!*