`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2005 年 9 月 13 日  星期二  
天黑黑

今日7點鐘就起左身LU..

之後返學上堂啦..

勁無聊囉..早讀個陣..

咁呢..wai麗個面冇書喎..之後我地就飛d書過去佢度啦..

飛黎飛去..笑死..佢地冇俾人集名=0=*

全靠我咋!自豪中=v=

之後就上堂啦..上堂都冇乜特別野發生..

到左經濟..!!好煩牙個個牙伯..

up埋d廢話..無聊!

不過我冇理到佢..繼續[]係度做功課啦..

佢都吾理..真系好.,

到左放學..牙car叫我去開班會..

勁悶囉..都吾知系咪開既..6個班會有兩個半都走左架囉

唉..算了..當打發時間- -"反正冇野做.

返到屋企..都6點了..之後就同左笨笨彤去左北江..

買小丸子丫..好耐冇食=v=

返到屋企..之後做功課..icqmsn啦..

鳴..又俾我牙媽鬧丫..><

又話我間房..

乜我間房真系咁亂咩..><!

就算亂..都吾關佢事啦><><><

我間房:::張枱

講真都幾亂下..

我間房..

卡卡.. .枱亂D..(呵呵..因為我影相之前汁過張床黎=V=奸笑中)

*************************

聽朝去天耀食M記丫..>V<"

期待!*有我最鍾意既麥芝蛋飽=V=呵呵..

吾講LU..拜拜..嘰嘰>333<

中意梨-333-"︰2005-09-13 10:51 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

2005 年 9 月 12 日  星期一  
好痛丫..><

梳丫徐徐..

今晚冇睇到你篇日記..

因為你個網全部都系亂碼=0="

所以睇吾到丫..

講返今日先..

今日我同彤專登吾帶書包..

就咁帶個紙袋返去串洪紫塋啦,,

一返到去..

我仲以為[]個個洪紫塋會鬧到我地死咁滯..

點知..估吾到..

佢第1句講話..嘩..你地同我搞對抗牙..

我叫你吾好帶[]個個皇冠袋返黎..

你地吾使帶紙袋返黎丫化..兩姊妹..(當然系笑住咁講啦)

我心諗..本身我地諗住吾帶袋天丫..就咁抽D書返黎算了..

不過太重喇- -"所以就帶個紙袋囉..

之後狂講啦..最後都俾佢擺平左--"

星期一前俾返個書包佢睇- -"

算了!*星期6去旺角買個個有牌子的!*

不過呢幾日仍然可以帶[]個個袋返去=V=

真好..

真系發覺[]個個ECON個個老師好差悶囉..

一時大聲一時細聲..又吾系教得好啵..

真系丫..

放左學..妖..!孝社個度吾俾我地跳啦啦隊牙..

超..星期5個日都吾得閒.去屎忽咩..

又吾講俾我地聽星期6要返,,

頂丫..算..!睇死都吾方會嬴架啦!..

返到屋企..大約7點半度去跑啦,,

臨出門口前兩分鐘我牙媽叫我教埋我細佬做完功課先好走= ="

搞到佢地等左半粒鐘度..梳丫..

之後去到..

勁痛囉隻腳..跑左大約總共千幾米度啦今日..

琴日起碼有2千囉= =

唉..我懷疑我隻腳爆左骨囉..行起都勁痛..

聽日都吾使止意去跑- -"

返到屋企大約11點4度..開電腦啦..

徐徐佢訓左喇真系..

真衰..扮哂乖牙=0="

咁鬼早訓- -"

吾講喇..要訓覺- -"

拜拜喇..*GD LIGHT*>333<"

 

中意梨-333-"︰2005-09-13 12:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]