| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 天黑黑 |
今日7點鐘就起左身LU..
之後返學上堂啦..
勁無聊囉..早讀個陣..
咁呢..wai麗個面冇書喎..之後我地就飛d書過去佢度啦..
飛黎飛去..笑死..佢地冇俾人集名=0=*
全靠我咋!自豪中=v=
之後就上堂啦..上堂都冇乜特別野發生..
到左經濟..!!好煩牙個個牙伯..
up埋d廢話..無聊!
不過我冇理到佢..繼續[]係度做功課啦..
佢都吾理..真系好.,
到左放學..牙car叫我去開班會..
勁悶囉..都吾知系咪開既..6個班會有兩個半都走左架囉
唉..算了..當打發時間- -"反正冇野做.
返到屋企..都6點了..之後就同左笨笨彤去左北江..
買小丸子丫..好耐冇食=v=
返到屋企..之後做功課..icqmsn啦..
鳴..又俾我牙媽鬧丫..><
又話我間房..
乜我間房真系咁亂咩..><!
就算亂..都吾關佢事啦><><><
我間房:::張枱

講真都幾亂下..
我間房..

卡卡.. .枱亂D..(呵呵..因為我影相之前汁過張床黎=V=奸笑中)
*************************
聽朝去天耀食M記丫..>V<"
期待!*有我最鍾意既麥芝蛋飽=V=呵呵..
吾講LU..拜拜..嘰嘰>333<
|
| 中意梨-333-"︰2005-09-13 10:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 好痛丫..>< |
梳丫徐徐..
今晚冇睇到你篇日記..
因為你個網全部都系亂碼=0="
所以睇吾到丫..
講返今日先..
今日我同彤專登吾帶書包..
就咁帶個紙袋返去串洪紫塋啦,,
一返到去..
我仲以為[]個個洪紫塋會鬧到我地死咁滯..
點知..估吾到..
佢第1句講話..嘩..你地同我搞對抗牙..
我叫你吾好帶[]個個皇冠袋返黎..
你地吾使帶紙袋返黎丫化..兩姊妹..(當然系笑住咁講啦)
我心諗..本身我地諗住吾帶袋天丫..就咁抽D書返黎算了..
不過太重喇- -"所以就帶個紙袋囉..
之後狂講啦..最後都俾佢擺平左--"
星期一前俾返個書包佢睇- -"
算了!*星期6去旺角買個個有牌子的!*
不過呢幾日仍然可以帶[]個個袋返去=V=
真好..
真系發覺[]個個ECON個個老師好差悶囉..
一時大聲一時細聲..又吾系教得好啵..
真系丫..
放左學..妖..!孝社個度吾俾我地跳啦啦隊牙..
超..星期5個日都吾得閒.去屎忽咩..
又吾講俾我地聽星期6要返,,
頂丫..算..!睇死都吾方會嬴架啦!..
返到屋企..大約7點半度去跑啦,,
臨出門口前兩分鐘我牙媽叫我教埋我細佬做完功課先好走= ="
搞到佢地等左半粒鐘度..梳丫..
之後去到..
勁痛囉隻腳..跑左大約總共千幾米度啦今日..
琴日起碼有2千囉= =
唉..我懷疑我隻腳爆左骨囉..行起都勁痛..
聽日都吾使止意去跑- -"
返到屋企大約11點4度..開電腦啦..
徐徐佢訓左喇真系..
真衰..扮哂乖牙=0="
咁鬼早訓- -"
吾講喇..要訓覺- -"
拜拜喇..*GD LIGHT*>333<"
|
| 中意梨-333-"︰2005-09-13 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 147 | » | |