`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2005 年 9 月 24 日  星期六  
悶悶的.

今朝一起身..

就去左整左個粟米湯加水餃出前一丁..

勁難食囉系.=0="

食左一半就倒左- -"

之後同佢傾ICQ.

狂改ABOUT架囉我系..

大約5點度就出左去元朗學琴LU..

打算學完琴就同彤去卓悅掃貨..

死涼粉丫=0="

記錯路..搞到我要等佢地兩個咁耐..

哼..

去到卓悅啦終於..

魚..冇左OLAY個隻面膜丫..!

死人頭..

之後就諗住買NEUTROGENA個隻啦..

59.9..之後個個SALES話格離個隻都幾好用..

買4送1..

平均一塊7.6度啦..

之後同牙彤一人買左兩盒..

送個盒就一人要左1塊..淨返個塊就俾左涼粉-0-''

去完卓悅..

就行左去NEWAY睇下有冇優惠啦..

有丫>V<"

開心爆..

之後就去左屈臣氐睇下野咁啦..

返到屋企都成9點了..

之後就開電腦玩左陣啦..

彤佢地就去左崔BAR屋企..

我冇去到..好攰丫..

[]係屋企睇下電視仲好過..!

而家..10點幾LU.,.

吾講喇.. 拜拜..***

 

中意梨-333-"︰2005-09-24 10:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

2005 年 9 月 23 日  星期五  
有情飲水飽-0-?

今日同佢講左D野. .

卡卡.,ABOUT..笑死.

講返今日先..

今日一返到去俾人話遲到..白痴--"

8點度喳..

冇啦啦話我地遲到..系咪白痴架佢.

好彩勁多人都遲姐..

WAI麗佢地跑3千丫..

跑到要入醫療室=0=''

得牙CAR冇事..

可能佢地太盡力了..

之後到牙維跑丫..跑200..

跑第2..

算好架喇..

之後本身話諗住跑800..後尾都系冇跑..

都OK多勁人囉.

驚包尾..哈哈

之後得閒無聊同莫B去左第2接捧區度拍野..

到左LUNCH食完野..落去集隊啦..

嘩..個屎忽就熟架囉系..

又曬..又熱..= =''

曬傷左丫我= ="

D老師都冇人性既,.,.

要人[]係個度集隊..仲要坐低天..

白痴..

檢討下啦= ="曬傷左我喇而家..

我有查防曬架..

點解都會曬到架- -"

><><><

吾制牙..黑左勁多,,

要做返D MASK先得..

最後..

到左100決賽..

林成..林誠..崔BAR..牙燊..何揚都有跑..

5個..預左會有兩個輸..

初時我地以為系何揚同牙燊啦..

點知牙燊痴線的..

嬴埋崔BAR同林誠=0=

死啦..我地之前吾諗住佢會嬴架MA..

仲同佢講..你嬴左請你飲野-0-

點知真系嬴左=.="

佢一跑完見到我地即刻問我地拎- -"

哈哈我地冇俾佢.遲D先啦..

呢度D野飲咁貴.

不過林成同何揚好吾開心囉..

仲以為林成會嬴天.

算啦..

吾輸都輸左..

仲知吾好搞到佢地5個分裂就得啦..

返到屋企..勁攰

訓左成兩粒鐘..

8點度起左身..

之後同左丫徐傾左陣ICQ..

死丫徐丫..成日粒聲吾出就OFFLINE-0-

卡卡..吾傾喇..好眼訓-0-"

拜拜喇..嘰嘰*>333<"

中意梨-333-"︰2005-09-23 11:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]