| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 悶悶的. |
今朝一起身..
就去左整左個粟米湯加水餃出前一丁..
勁難食囉系.=0="
食左一半就倒左- -"
之後同佢傾ICQ.
狂改ABOUT架囉我系..
大約5點度就出左去元朗學琴LU..
打算學完琴就同彤去卓悅掃貨..
死涼粉丫=0="
記錯路..搞到我要等佢地兩個咁耐..
哼..
去到卓悅啦終於..
魚..冇左OLAY個隻面膜丫..!
死人頭..
之後就諗住買NEUTROGENA個隻啦..
59.9..之後個個SALES話格離個隻都幾好用..
買4送1..
平均一塊7.6度啦..
之後同牙彤一人買左兩盒..
送個盒就一人要左1塊..淨返個塊就俾左涼粉-0-''
去完卓悅..
就行左去NEWAY睇下有冇優惠啦..
有丫>V<"
開心爆..
之後就去左屈臣氐睇下野咁啦..
返到屋企都成9點了..
之後就開電腦玩左陣啦..
彤佢地就去左崔BAR屋企..
我冇去到..好攰丫..
[]係屋企睇下電視仲好過..!
而家..10點幾LU.,.
吾講喇.. 拜拜..***
|
| 中意梨-333-"︰2005-09-24 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 有情飲水飽-0-? |
今日同佢講左D野. .
卡卡.,ABOUT..笑死.
講返今日先..
今日一返到去俾人話遲到..白痴--"
8點度喳..
冇啦啦話我地遲到..系咪白痴架佢.
好彩勁多人都遲姐..
WAI麗佢地跑3千丫..
跑到要入醫療室=0=''
得牙CAR冇事..
可能佢地太盡力了..
之後到牙維跑丫..跑200..
跑第2..
算好架喇..
之後本身話諗住跑800..後尾都系冇跑..
都OK多勁人囉.
驚包尾..哈哈
之後得閒無聊同莫B去左第2接捧區度拍野..
到左LUNCH食完野..落去集隊啦..
嘩..個屎忽就熟架囉系..
又曬..又熱..= =''
曬傷左丫我= ="
D老師都冇人性既,.,.
要人[]係個度集隊..仲要坐低天..
白痴..
檢討下啦= ="曬傷左我喇而家..
我有查防曬架..
點解都會曬到架- -"
><><><
吾制牙..黑左勁多,,
要做返D MASK先得..
最後..
到左100決賽..
林成..林誠..崔BAR..牙燊..何揚都有跑..
5個..預左會有兩個輸..
初時我地以為系何揚同牙燊啦..
點知牙燊痴線的..
嬴埋崔BAR同林誠=0=
死啦..我地之前吾諗住佢會嬴架MA..
仲同佢講..你嬴左請你飲野-0-
點知真系嬴左=.="
佢一跑完見到我地即刻問我地拎- -"
哈哈我地冇俾佢.遲D先啦..
呢度D野飲咁貴.
不過林成同何揚好吾開心囉..
仲以為林成會嬴天.
算啦..
吾輸都輸左..
仲知吾好搞到佢地5個分裂就得啦..
返到屋企..勁攰
訓左成兩粒鐘..
8點度起左身..
之後同左丫徐傾左陣ICQ..
死丫徐丫..成日粒聲吾出就OFFLINE-0-
卡卡..吾傾喇..好眼訓-0-"
拜拜喇..嘰嘰*>333<" |
| 中意梨-333-"︰2005-09-23 11:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 147 | » | |