| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 22 日 星期日  |
| 2009-02-22 | 未分類 | 琴日去獅子會中學...
第一眼見到: 嘩! 洗唔洗咁大呀?有兩幢野..-__-'
心諗: 如果要係度搵人都唔係咁容易..
我地幾個7點9就到左..
d人都未黎..
所以我同zita就幫jessica佢地手..
換左件T...d人先知我地係participant..-.-'
Jay (我地既 team leader) 仲好驚訝咁問: 你地係參加者黎嫁? 我以為你地係義工tim,.
我答: 兩者都係..xD
之後我地見到自己既manager...
一齊玩.xD
到食lunch..我只係食左一半既飯盒...
-3-'' 太飽啦..
我個team有好多我識既人..xD
有我係跳舞識既人..
點知有個仲係師妹...@___@'
我e+先知原來佢地跳緊隻舞..
我同另一個fd 係第一代跳嫁!!!!-0-"
突然覺得自己好老tim..-3-''
大會竟然安排左下午茶....-0-"
有三文治同一包野飲..
我同zita share一盒三文治..
見到Jay佢開個盒三文治有D困難..
就一齊同Jay講: 開唔到 ,開唔到 ,開唔到..
點知佢話: 我開唔到咪食左你地個果lo...
我地囧左...-.-''
| | 發表時間:2009-02-22 10:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 443 | 444 | 445 | 446 | 447 | 448 | 449 | 450 | 451 | 452 | ... | 866 | »
|