| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 11 日 星期五  |
| Happy Birthday to Stephanie | 未分類 | 今日係stephanie生日呀....><"

成班唱左首生日歌比佢聽呀...xD
呀sir叫極都唔肯獨唱....-3-''
今日派左成績表lu...
都好滿意今次既成績 & 名次 =]
名次比上學期高左 23 名!! - -v!
除左英文同pth冇名次之外...
其他都有呀....=]
上次係見miss lok..
今次係見黎sir...-__-"
一黎就問我有咩特長 / 嗜好...-_-"
o曬...-___-"
之後又問我暑假做d咩..
又同我講話覺得我係好勤力個d....-0-"
我同佢講: 我係考試之前果日先溫書嫁bo..
呀SIR既反應係好驚訝...-__-"
佢仲話我可以專注某一方面發展...? ( ??? 頭上好多個問號 )
之後同miss lok一樣...
問我做咩唔做prefect....-3-''
" 因為我唔想interview !!! >< "
答左好多次...-__-"
好多人都係 promoted to F.3 on Trial...-3-''
希望佢地升到啦...=]
| | 發表時間:2008-07-11 02:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 531 | 532 | 533 | 534 | 535 | 536 | 537 | 538 | 539 | 540 | ... | 866 | »
|