| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 8 日 星期二  |
| 2008-07-08 | 未分類 | 仲有4日就要分開啦><"
今日常識問答比賽....
佢寫住國民教育...
點知有d問關於奧運既野...-___-"
好彩我地都撞岩左..- -v!
睇緊f.1個陣...
好多都唔識...-___-"
個陣諗緊... 死啦..f.1果d都唔識..f.2既咪死得!!??
點知...好多都問 epa...xD
jaco答曬..xD
MC個d...唔識就睇人...= =+
有d用左錦囊...
但係都聽唔到佢地講咩...-__-"
之後就自己答...
我記得有果局係叫 金融管理局...
岩左呀...- -v!
初初話唔岩...個正確答案應該係 香港特區政府...-___-"
o曬...-__-" 不過之後都話我地既答案係岩既...-v-!
最後我地 2c 以 310分 嬴左..- -v!
我地終於可以拎到第一啦...@__@"
係度到要多謝 jaco 同 chloe...
佢地真係好勁呀...-v-!!
MISS LOK今日講可能會原班直升...@.@"
不過我問佢會唔會每班叫幾果入精英班...
佢話唔清楚...-3-''
搞到我由好開心變到跌入谷底...-3-''
咁究竟係點嫁??? ><"
| | 發表時間:2008-07-08 02:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 534 | 535 | 536 | 537 | 538 | 539 | 540 | 541 | 542 | 543 | ... | 866 | »
|