Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2008 年 7 月 10 日  星期四   晴天


2008-07-10 未分類                        

今日得返我同呀王兩個返...-__-"

Jovy 病左..-3-''

何詩穎話好大雨..所以唔返學...-__-"

搞到我今日勁悶...orz

唔係太識玩UNO...所以冇玩..-3-''

chloe 佢地都係度睇書..-__-"

我冇書睇呀!! T^T

stephanie 係度做暑期作業..-__-"

唔想做..-__-" 加上我冇帶... = 冇得做.

之後我諗住訓覺....-3-''

點知呀sir就叫我地落禮堂...-0-"

睇南屯官中同我地學校辯論! -v-!

題目係 賽馬環節應納入奧運項目..

我地係正方..-v-!

反方既主辯一開始就好似跑馬咁講....

" 一開始福星高照就領先緊..之後第二係主席唔夠型...."

( 類似係咁啦...唔係好記得..-__-" )  佢講得勁快...-0-"

當個主席聽到 "主席唔夠型" 之後...

jayla 話見到佢摸下自己....好似係度講野...

jayla 仲幫佢講 " 乜我唔夠型咩 "..xD

笑死我地呀...xD

之後個D 副辯 都係度互串..xD

最後我地既 結辯 話自己上世係一隻馬..今世投胎為人...xD

最後講左句 " 我係時候返去食草啦 " 

哈哈....真係笑死人..xD

當d人計緊分果陣...

個主席又同d學生一齊辯論...

個題目勁好笑.... " 男人苦  女人更苦" xD

男既主席就同D男名學做正方   (即係要當自己係女人..>xD)

女既就同D女同學做反方....反串做男人..xD

個兩個主席講D野都好搞笑...

今次辯論令個個都笑死左呀..xD

之後校長上台講今次辯論既評語...

( 我覺得佢一D都唔似講緊評語 -__-" )

佢話 "如果我地學校做反方,你地話會唔會嬴呀啦? "

佢即係暗示左我地嬴...- -V!

我地當然會嬴啦...=]

佢地有時講到口側側...-__-"

不過佢地都好勁..-__-"

發表時間:2008-07-10 02:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]