| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 10 日 星期四  |
| 2008-07-10 | 未分類 | 今日得返我同呀王兩個返...-__-"
Jovy 病左..-3-''
何詩穎話好大雨..所以唔返學...-__-"
搞到我今日勁悶...orz
唔係太識玩UNO...所以冇玩..-3-''
chloe 佢地都係度睇書..-__-"
我冇書睇呀!! T^T
stephanie 係度做暑期作業..-__-"
唔想做..-__-" 加上我冇帶... = 冇得做.
之後我諗住訓覺....-3-''
點知呀sir就叫我地落禮堂...-0-"
睇南屯官中同我地學校辯論! -v-!
題目係 賽馬環節應納入奧運項目..
我地係正方..-v-!
反方既主辯一開始就好似跑馬咁講....
" 一開始福星高照就領先緊..之後第二係主席唔夠型...."
( 類似係咁啦...唔係好記得..-__-" ) 佢講得勁快...-0-"
當個主席聽到 "主席唔夠型" 之後...
jayla 話見到佢摸下自己....好似係度講野...
jayla 仲幫佢講 " 乜我唔夠型咩 "..xD
笑死我地呀...xD
之後個D 副辯 都係度互串..xD
最後我地既 結辯 話自己上世係一隻馬..今世投胎為人...xD
最後講左句 " 我係時候返去食草啦 "
哈哈....真係笑死人..xD
當d人計緊分果陣...
個主席又同d學生一齊辯論...
個題目勁好笑.... " 男人苦 女人更苦" xD
男既主席就同D男名學做正方 (即係要當自己係女人..>xD)
女既就同D女同學做反方....反串做男人..xD
個兩個主席講D野都好搞笑...
今次辯論令個個都笑死左呀..xD
之後校長上台講今次辯論既評語...
( 我覺得佢一D都唔似講緊評語 -__-" )
佢話 "如果我地學校做反方,你地話會唔會嬴呀啦? "
佢即係暗示左我地嬴...- -V!
我地當然會嬴啦...=]
佢地有時講到口側側...-__-"
不過佢地都好勁..-__-"
| | 發表時間:2008-07-10 02:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 532 | 533 | 534 | 535 | 536 | 537 | 538 | 539 | 540 | 541 | ... | 866 | »
|