好耐冇打啦...-3-''
鬼叫最近唔得閒咩...-3-''
有幾耐冇打呢????- -// 唔記得啦,,,-3-''
今日好慘呀...T^T...嗚..
首先...
上i.t....., 即刻話下堂要test!!?? @.@
之後 sci堂...都冇咩...
之後eng堂..好悶的說...-3-'''
小息 ., 我,jovy,lulu 同埋stephanie...一齊幫stephanie搞掂左對鞋!!- -v
佢對鞋得左呀...xD
我只係幫佢畫左個鞋頭加埋其他少少咋,,xD
但係...
我果對鞋竟然得!!??@.@!!??
我自問只係做左好少既漸變...
但佢竟然收貨!!?? -0-''
之後lunch....
食食下....
成班人行埋黎...- -''' [驚"]
問我地d位有冇人坐..
係冇人坐既...
之後佢地坐低左..- -'''
我數下有幾多人....
加埋我,jovy,呀王,,,,altogether have 8個人呀!!! -0-'''
坐埋同一張抬...@.@!"
都幾難坐嫁..- -;'''
食野個陣好易撞到人隻手...-3-''
一張凳坐3個...-0-'''
我自己原本一個人坐一張既..
不過...因為佢地黎左...所以要加多兩個... -0-''
變左3個坐一張...-3-''' 辛苦...
又唔識佢地...撞到人好尷尬...-3-''
仲要係個男仔...-3-'''
不過好彩佢地好快食完...
走左..- -v
點知食食下個陣...
落雨!!?? @0@!?
一打鐘好快咁跑返入去...- -''
之後上到去203...
發現唔見左本science workbook呀!!?? T^T
所有野都比我搵個曬...
都係冇...T^T
去左邊呀???
鄧宇軒都幫我去art room睇過...
不過都係冇..T^T
我都唔知我幾時唔記既...-3-''
我只係知道我係朝早點名個陣拎出黎問jovy 一d野..
之後就好似冇拎過出黎啦...
我肯定我冇拎上去 I.T. room 同 chem. lab.
之後就唔記得啦...T^T
林朝典話如果係art漏左野...
比人拎左出去比miss fok...
佢會放係佢個度...
我諗住放學去搵佢啦...
點知art room冇開..-0-'''
唉...都唔知點算...
借左嚴kai個本 wb...
諗住影印...
點知呀媽話不如買過本....-3-'''
所以星期一返去搵下先...
如果冇既話...去三聯買...= =+
mrs wong真係好人...
我同佢講話我唔見左本wb...
佢話我搵返先交比佢喎...@.@!?
哈哈...真係好人呀...xD
|