Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2008 年 4 月 25 日  星期五   時晴時雨


2008-04-25 感動未分類                        

好耐冇打啦...-3-''

鬼叫最近唔得閒咩...-3-''

有幾耐冇打呢????- -//  唔記得啦,,,-3-''

今日好慘呀...T^T...嗚..

首先...

上i.t.....,  即刻話下堂要test!!?? @.@

之後 sci堂...都冇咩...

之後eng堂..好悶的說...-3-'''

小息 ., 我,jovy,lulu 同埋stephanie...一齊幫stephanie搞掂左對鞋!!- -v

佢對鞋得左呀...xD

我只係幫佢畫左個鞋頭加埋其他少少咋,,xD

但係...

我果對鞋竟然得!!??@.@!!??

我自問只係做左好少既漸變...

但佢竟然收貨!!?? -0-''

之後lunch....

食食下....

成班人行埋黎...- -'''  [驚"]

問我地d位有冇人坐..

係冇人坐既...

之後佢地坐低左..- -'''

我數下有幾多人....

加埋我,jovy,呀王,,,,altogether have 8個人呀!!! -0-'''

坐埋同一張抬...@.@!"

都幾難坐嫁..- -;'''

食野個陣好易撞到人隻手...-3-''

一張凳坐3個...-0-'''

我自己原本一個人坐一張既..

不過...因為佢地黎左...所以要加多兩個... -0-''

變左3個坐一張...-3-'''  辛苦...

又唔識佢地...撞到人好尷尬...-3-''

仲要係個男仔...-3-'''

不過好彩佢地好快食完...

走左..- -v

點知食食下個陣...

落雨!!?? @0@!?

一打鐘好快咁跑返入去...- -''

之後上到去203...

發現唔見左本science workbook呀!!?? T^T

所有野都比我搵個曬...

都係冇...T^T

去左邊呀???

鄧宇軒都幫我去art room睇過...

不過都係冇..T^T

我都唔知我幾時唔記既...-3-''

我只係知道我係朝早點名個陣拎出黎問jovy 一d野..

之後就好似冇拎過出黎啦...

我肯定我冇拎上去 I.T. room 同 chem. lab.

之後就唔記得啦...T^T

林朝典話如果係art漏左野...

比人拎左出去比miss fok...

佢會放係佢個度...

我諗住放學去搵佢啦...

點知art room冇開..-0-'''

唉...都唔知點算...

借左嚴kai個本 wb...

諗住影印...

點知呀媽話不如買過本....-3-'''

所以星期一返去搵下先...

如果冇既話...去三聯買...= =+

mrs wong真係好人...

我同佢講話我唔見左本wb...

佢話我搵返先交比佢喎...@.@!?

哈哈...真係好人呀...xD

發表時間:2008-04-25 09:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]