Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


2008-04-11 未分類                        

岩岩洗完頭..-v-!

仲好濕...吹緊...xD

中文堂好搞笑....

林朝典一堂比人記3個名...xD

呀sir好勁呀..-v-!

話佢講一句野就記一個...

點知真係喎....-0-'''

不過我覺得咁有d過分...-3-'''

因為呀sir話係特別優待佢...- -''

之後又係比功課...

原本要我地一次過做自學單元6+7嫁...

不過我地話星期一有兩個test....

所以唔洗做單元7/....xD

其實呢...

我想講比佢知呢...

佢之前已經叫我地做單元6嫁啦...

如果上次有做既話...

今次即係冇功課...xD

正....xD

呀SIR太善忘啦....xD

之後係兩堂p.e.堂///...-3-'''

第一堂又打排球...-3-'''

i don't like it !!! -v-!

好彩係殺波...唔洗打..xD

個個跟學號排去打....- -'''

我係尾二...xD

打完一次之後又排過隊...-3-''

不過第二次到我個陣佢吹雞...xD

唔洗我打啦....xD

太好彩啦......xD

第二堂走去玩籃球....-0-''''

一路轉一路打著個波一路跑...- -'''

見到何詩穎跑完一圈返黎.....

唔應該話跑...係轉完一圈....

即刻坐落地....

好似真係好暈咁....-3-''

到我個陣又吹雞啦....xD

又唔洗我去轉啦...xD

miss對我太好啦....

thank you very much... >///<

之後兩堂悶悶的英文....

中史堂一樣如是.....都係咁搞笑...xD

之後history....- -'''

因為上次校長經過...

之後羅安傑竟然問 [ 佢係咪校長呀? ]

-0-!!???

佢連校長係邊果都唔知!!??

唔好話比人聽佢係讀何傳耀呀...

就係因為咁既原因....

所以下次校長會黎監history堂....-3-''

多得佢唔少呀!!! \ . /

之後係maths....

呀sir醒左呀...

比左ex.我地做...

我地做完先派卷比我地....- -'''

咁樣我地先會做嫁..

如果派左卷就唔洗指意我地會聽佢講野...- -'''

今次好開心呀...

有 93 分呀... >///<"

最高既一次呀...xD

不過 雙J 就......

其實唔緊要啦...

今次只係一次test咋ma....

佢地兩個咁勁...

一定可以係其他既test & exam 拉高返d分啦.... =]

所以唔洗咁唔開心嫁喎...

如果心情唔好......

會冇mood去溫書嫁...-3-'''

所以要be happy =]

 

發表時間:2008-04-11 06:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]