| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 11 日 星期五  |
| 2008-04-11 | 未分類 | 岩岩洗完頭..-v-!
仲好濕...吹緊...xD
中文堂好搞笑....
林朝典一堂比人記3個名...xD
呀sir好勁呀..-v-!
話佢講一句野就記一個...
點知真係喎....-0-'''
不過我覺得咁有d過分...-3-'''
因為呀sir話係特別優待佢...- -''
之後又係比功課...
原本要我地一次過做自學單元6+7嫁...
不過我地話星期一有兩個test....
所以唔洗做單元7/....xD
其實呢...
我想講比佢知呢...
佢之前已經叫我地做單元6嫁啦...
如果上次有做既話...
今次即係冇功課...xD
正....xD
呀SIR太善忘啦....xD
之後係兩堂p.e.堂///...-3-'''
第一堂又打排球...-3-'''
i don't like it !!! -v-!
好彩係殺波...唔洗打..xD
個個跟學號排去打....- -'''
我係尾二...xD
打完一次之後又排過隊...-3-''
不過第二次到我個陣佢吹雞...xD
唔洗我打啦....xD
太好彩啦......xD
第二堂走去玩籃球....-0-''''
一路轉一路打著個波一路跑...- -'''
見到何詩穎跑完一圈返黎.....
唔應該話跑...係轉完一圈....
即刻坐落地....
好似真係好暈咁....-3-''
到我個陣又吹雞啦....xD
又唔洗我去轉啦...xD
miss對我太好啦.... 
thank you very much... >///<
之後兩堂悶悶的英文....
中史堂一樣如是.....都係咁搞笑...xD
之後history....- -'''
因為上次校長經過...
之後羅安傑竟然問 [ 佢係咪校長呀? ]
-0-!!???
佢連校長係邊果都唔知!!??
唔好話比人聽佢係讀何傳耀呀...
就係因為咁既原因....
所以下次校長會黎監history堂....-3-''
多得佢唔少呀!!! \ . /
之後係maths....
呀sir醒左呀...
比左ex.我地做...
我地做完先派卷比我地....- -'''
咁樣我地先會做嫁..
如果派左卷就唔洗指意我地會聽佢講野...- -'''
今次好開心呀...
有 93 分呀... >///<"
最高既一次呀...xD
不過 雙J 就......
其實唔緊要啦...
今次只係一次test咋ma....
佢地兩個咁勁...
一定可以係其他既test & exam 拉高返d分啦.... =]
所以唔洗咁唔開心嫁喎...
如果心情唔好......
會冇mood去溫書嫁...-3-'''
所以要be happy =]
| | 發表時間:2008-04-11 06:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 577 | 578 | 579 | 580 | 581 | 582 | 583 | 584 | 585 | 586 | ... | 866 | »
|