Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


2008-04月 01 - 04 號!-v-! 未分類                        

好多日冇打啦..xD

係因為我唔想開電腦...-3-''

今日因為要做history...

所以先開..xD

等我打返之前個d先..- -''

4月1號係彤彤生日 + 愚人節 + 張國榮死忌 ..

真係愚人節lo... 人地係個日生日.,但係個日就有人死..- -'''

你地話係咪愚人節呢?? -3-''

彤彤生日冇送到禮物..-,-..  唔好意思呀...

個日愚人節....

係sci lab. 等陣入去個陣....

Jaco話: [ 何sir叫你小息去搵佢呀 ]

我係度諗... 我又冇做錯野...又冇做d好好好好既事...做咩搵我? 係到搵stephanie啦..佢係班長bo..

之後我同佢講左句: [ 愚人節快樂! ] xD

好明顯佢係玩緊我...xD

我坐另外一邊既隔離.,佢玩左咁多次...

又知會唔知佢玩緊我呢...xD

Jaco 蠢左呀...xD

個日放學同 jovy + stephanie 去買禮物...xD

jovy買左個滑鼠墊...xD

stephanie買左張poster...xD

因為4月2號係呀王生日...

[ 4月真係多人生日..-3-'' ]

所以要買禮物..xD

佢份禮物我一早送左比佢啦...xD

同何詩穎一齊夾份買既..=]

買左對耳環比佢..=]  xD

4月3號....

個日既sci堂就搞笑lo..xD

個日我諗係mrs wong記最多名既一日...xD

個日我地係教緊ch.10..

做緊第一個experiment..xD

要用紅色既耶菜..

用佢d汁 加 acids 同 d 鹼..xD

溝出黎d色好搞笑...

我地張d溝出黎既野.,又再溝多次...

最後溝左一系列既紅紫色...xD

最搞笑既係...

劉浩明食左d耶菜...xD

之後mrs wong仲要係class daily到寫..

上堂吃東西(實驗用菜) xD

真係笑死人啦...xD

吃實驗用菜!!!! xD

之後點名個陣miss lok見到...

仲讀埋比全班聽..>xD

最後仲同劉浩明講...

[ 實驗用菜你都食!!?? 食死你呀.. ]xD

連miss lok都咁講...xD

真係好搞笑呀..xD

個日係最搞笑既一日呀.......xD

至於今日呢...

遲d Jayla 黎我屋企呀..xD

我屋企細過佢個間屋好多..--'

我地今日一定要搞掂果history佢呀!! -v-!

發表時間:2008-04-04 10:32 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]