| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 4 日 星期五  |
| 2008-04月 01 - 04 號!-v-! | 未分類 | 好多日冇打啦..xD
係因為我唔想開電腦...-3-''
今日因為要做history...
所以先開..xD
等我打返之前個d先..- -''
4月1號係彤彤生日 + 愚人節 + 張國榮死忌 ..
真係愚人節lo... 人地係個日生日.,但係個日就有人死..- -'''
你地話係咪愚人節呢?? -3-''
彤彤生日冇送到禮物..-,-.. 唔好意思呀...
個日愚人節....
係sci lab. 等陣入去個陣....
Jaco話: [ 何sir叫你小息去搵佢呀 ]
我係度諗... 我又冇做錯野...又冇做d好好好好既事...做咩搵我? 係到搵stephanie啦..佢係班長bo..
之後我同佢講左句: [ 愚人節快樂! ] xD
好明顯佢係玩緊我...xD
我坐另外一邊既隔離.,佢玩左咁多次...
又知會唔知佢玩緊我呢...xD
Jaco 蠢左呀...xD
個日放學同 jovy + stephanie 去買禮物...xD
jovy買左個滑鼠墊...xD
stephanie買左張poster...xD
因為4月2號係呀王生日...
[ 4月真係多人生日..-3-'' ]
所以要買禮物..xD
佢份禮物我一早送左比佢啦...xD
同何詩穎一齊夾份買既..=]
買左對耳環比佢..=] xD
4月3號....
個日既sci堂就搞笑lo..xD
個日我諗係mrs wong記最多名既一日...xD
個日我地係教緊ch.10..
做緊第一個experiment..xD
要用紅色既耶菜..
用佢d汁 加 acids 同 d 鹼..xD
溝出黎d色好搞笑...
我地張d溝出黎既野.,又再溝多次...
最後溝左一系列既紅紫色...xD
最搞笑既係...
劉浩明食左d耶菜...xD
之後mrs wong仲要係class daily到寫..
上堂吃東西(實驗用菜) xD
真係笑死人啦...xD
吃實驗用菜!!!! xD
之後點名個陣miss lok見到...
仲讀埋比全班聽..>xD
最後仲同劉浩明講...
[ 實驗用菜你都食!!?? 食死你呀.. ]xD
連miss lok都咁講...xD
真係好搞笑呀..xD
個日係最搞笑既一日呀.......xD
至於今日呢...
遲d Jayla 黎我屋企呀..xD
我屋企細過佢個間屋好多..--'
我地今日一定要搞掂果history佢呀!! -v-!
| | 發表時間:2008-04-04 10:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 581 | 582 | 583 | 584 | 585 | 586 | 587 | 588 | 589 | 590 | ... | 866 | »
|