| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 5 日 星期六  |
| 問題-v-! | 未分類 | 今日朝早唔知做咩好...-3-''
於是轉左qooza既style..xD
你地覺得之前個果好d 定係 而家e個?? -v-!?
之前我係上面都會放d 風格圖.,
但係今次唔放lu..xD
個感覺有d唔同..xD
之前個果係好黑...
而家e個就冇咁黑...-3-''
好大對比呀...-v-!?
仲有我轉左 backgroup music..-v-!
之前個首 I think of you....
係舊歌...不過好好聽呀..=]
而家e首都算舊啦..- -'''
不過冇果首咁舊.. (我覺得--;;)
大家仲意邊首歌??-v-!?
又仲意邊個style多d ? -v-!?
| | 發表時間:2008-04-05 09:38 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 580 | 581 | 582 | 583 | 584 | 585 | 586 | 587 | 588 | 589 | ... | 866 | »
|