Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


2007-10-09 未分類                        

今日我個塗改帶斷左呀!! >.<

係條帶斷左..= =""

之後我幾經辛苦先整番好呀>.<

今日放學去左城市廣場...

(呀媽叫的)-= ="

我問佢做咩要過去...

佢話:你唔係要買鞋咩?咁咪一齊lo!

我有話去要買鞋嗎??= =??

冇!! = ="""

只係上次落雨..我對鞋入水..= ="""

所以同佢講..點知佢話:不如買多對左...落雨果陣咪有鞋著lo..

=x="

其實係唔洗買嫁...佢係都要買..=          ="""""

之後咪跟佢去lo..= ="'

叫我去匯豐到...佢去果度整d野..

之後去到...第一眼見到...

好多人呀!! =o=""" 要搵佢出黎一d都唔易...

有諗住打比佢既...當我想打既時候...竟然比我見到佢..= ='"

d人排隊入錢or拎錢   ...條隊好長..= =::

佢仲要係隊尾..==]]

佢叫我等下..=       =""

等左好耐呀!!>.< 係e段期間...

好悶..冇野做...同jessica send sms..

同時都諗下art要寫咩字好..= ="

最後比我諗到係"流水"...ok易寫啦

佢終於排完隊啦! @.@

之後我地就去買鞋啦...

個對同我之前果對有d似..-= =+

$99 好平呀! >.<

之後佢問我:你出街既波鞋都好舊啦bo,,不如e+買多對啦..新年唔洗買

佢又講得幾岩既.,..

我又唔想出街... 都出左黎啦..就買埋佢啦! = =+

買左一對黑色既鞋...(唔知佢係咩類型既鞋)- -'

$ 59 咋!! >.<  sales 都話靚呀.,,,XD

今次買既鞋真係好平呀!!!!! >>>>>.<<<<<

 

發表時間:2007-10-09 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]