| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
| 中秋節!! _v_! 魚..>< | 未分類 | 今日..
中秋節... ==""
冇野做..要返學...= =""" 慘.
係e.p.a堂...
默書100分呀...XD
之後係sicence堂..= ']
我上到去506先發現我個筆袋係301室.. = =""
之後諗住落去拎返啦...
吳xx又係將d書放左係301室..
咪一齊落去拎lo..
點知..
去到301室..
有人話 " 嘩! 情侶呀! " (好大聲)
我地冇應到...啦啦聲閃人...
勁魚呀...>.<
下次要小心d啦..
或者自己一個入去拎..= =""
癈事比人話啦...= =+'"
上返去...
上堂...上堂...+上堂...= =""
好悶呀..
之後打鐘啦!! XD
個miss又話" 你地岩岩太嘈啦...要留係度15分鐘之後先走.. "
我o曬lo..
係人聽到打鐘都係咁嫁啦....= ="
有咩問題姐..
d野做唔完咪下堂lo..
又唔係冇下堂.. ="]
唉....
mandy姐佢地唔洗返學..
正呀..
叫佢過黎同我食lunch/...
佢又唔肯..= "]
= =""""
算...
下次先..XD
| | 發表時間:2007-09-25 09:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 664 | 665 | 666 | 667 | 668 | 669 | 670 | 671 | 672 | 673 | ... | 866 | »
|