Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


黑仔日-c- 未分類                        

今日朝早.. 去toliet...點知...

比我見果隻 "識率" !!

嚇死我呀!!之後好大聲咁叫左出黎!! = ="""]

好驚..= ="仲要係我付近行黎行去. ..                       (玩野嗎!!?? =o= )

之後我呀媽仲要捉起佢 - -'  (用手!)  勁呀!- -'

我叫佢打死佢...  (咁冷血??= =? )

之後佢話唔想打死佢..= ="""   我咪同佢講...

"你唔想打死佢咪等佢由窗口到飛落去lo"  其實係張佢掉落街..= ="      (掉野落街!! $1500呀唔該= =)

之後果隻野就"飛"左落街lu..= =""'   (唔好怪我呀..唔係我掉你落去嫁! - -)

之後就好快咁出左門口啦...去左車站..

等 jessica ...=c='     等左好耐 = ="""""

之後都一齊返學...         途中見到 劉穎賢 ... 一齊返!-v-!

一路行...佢地一路講咩 計劃!! -v-!

問佢地係咩計劃...死都唔肯講..= =""""

之後我地返到去個個都上曬去lu...

返到班...  先知道...

原來我唔記得左拎 class dairy!!! >.<

唉..又要落去拎.. = ="  之後上到去...

寫都未寫...  就要落去集會啦!!!! =c="

熱死人啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 s 仲要講好耐.. =-=""   (口水好多嗎?)

都係姑娘好d..  知道我地熱..  所以講快d..比我地上去..

但係..講快d係冇用嫁..= ="

我地係 尾唔知幾多班 上//= ="

不過都好..  好過最尾果班呀ma..= ="  之後上到去冇幾耐

呂sir就黎左啦! =o='

今日我係值日生..= =""""  so要擦黑板..= =""點知..

正當我擦完想返埋位時...  佢竟然問:who is 23 ?

那果人正是我! = ="  擦完野...自己寫返...又再擦..= =""

好似玩我咁..= ="" (其實唔係@.@)

之後d堂都好悶..=c=""

放學去左art room 到畫野..

我終於完成幅畫啦!! >.<       不過係好樣衰..= ='

算啦.. 唔交都交左啦  死就死啦!!!!!!!

放左學...

出到學校..

發現部手機未息..= ="""

好彩冇響姐..= {+

點知....... 黎明峰有打過黎..= ="'

好彩係震機..= ="

唔係佢死得!!!!!!!!!!>.<

今日既黑仔事件完畢...

到搞笑事件..= =+

當男班長見到有人係度參考功課果陣....

想去阻止佢地....記名!!   (其實只係想嚇下佢地)= =+

點知... 佢走過黎問我..

"乜英文wb要做咩?"

我答佢話係..  all part of the unit 1

佢話"下!!??要做嫁!!??"

之後我答佢係..= ="

(其實我果陣時係幫緊行行做英文wb)= =+++ 

點知佢竟然同我講"幫埋我做呀..我都未做"

自己都未做...仲去嚇人??= =?

我即刻笑左出黎呀!! XDXDXD

發表時間:2007-10-08 09:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]