| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 26 日 星期日  |
| 開心+嬲+忙 | 未分類 | 琴日冇打到...="]
好忙..
一朝起身....((其實係未起身))
呀姨打電話黎...
叫我即刻去石圍角!! =O="
我十萬個不願意咁去左...
著住校服!! ="]
下午要返學...
搞到陪唔到呀王返...~.~
係我呀姨到食埋lunch之後就返學lu....
一返到去...
好多多多人....="}
見到慧慧同joey..
個樣唔同左 =o="
髮型change 左...
好睇左..XD
一個人坐係禮堂度好悶呀....="]
又唔可以同D FD坐...="}
拎獎! _V_!
緊張...
好多人睇住...=O="
拎左咩獎呢??
((之前講過啦...XD))
就係 ----- the best reader 啦\!!
XD
好開心.....xdxd
拎左個書架..同埋...
$100 書卷!! XDXD
放學返黎果陣...
搭車!!
等左好耐呀...
之後..見到校長!! =O=+
見到佢搭 43X ...
唔知係咪返屋企...
搭完車之後...
要行一陣先返到去...
點知...
一路行..一路比人撞....((慘!!))
仲要係同一個人!! ((我認得佢))
都唔知點解...
佢都唔知咩人...好似行到好快咁...
次次都係撞我!!
好想鬧佢呀!
不過係條街度...
又著住校服,,,,="}
冇可能鬧佢嫁MA...
比佢撞左三次呀!!
之後我癈事又比佢撞..
行得好好好快..
好似跑咁..
之後返黎我同返呀媽講,.,,,
佢問我..
:佢係男定女呀??
我答係男既...="}
:="}佢想非禮你!!
我呆左...之後話,,,
好彩..佢之係撞到我...既禮物姐...xd
因為份禮物都幾大下...((大過一本書!!))
我仲要"濫"住份禮物!!
咁就冇事啦!! XDXD
我太好彩啦!!XDXD
衰人..
下次比我見到你...你就死...
再撞我...你就知!!! XDXD
好啦...
係夜晚...
有人送左個櫃黎...
今日成日忙住汁野/....
好忙呀..._V_!
不過...
E+汁完啦...
由 8點幾...汁到E+ ...=O="
好耐呀..
不過多野汁呀MA...
| | 發表時間:2007-08-26 03:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 681 | 682 | 683 | 684 | 685 | 686 | 687 | 688 | 689 | 690 | ... | 866 | »
|