Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2007 年 8 月 26 日  星期日   晴天


開心+嬲+忙 未分類                        

琴日冇打到...="]

好忙..

一朝起身....((其實係未起身))

呀姨打電話黎...

叫我即刻去石圍角!! =O="

我十萬個不願意咁去左...

著住校服!! ="]

下午要返學...

搞到陪唔到呀王返...~.~

係我呀姨到食埋lunch之後就返學lu....

一返到去...

好多多多人....="}

見到慧慧同joey..

個樣唔同左    =o="

髮型change 左...

好睇左..XD

一個人坐係禮堂度好悶呀....="]

又唔可以同D FD坐...="}

拎獎! _V_!

緊張...

好多人睇住...=O="

拎左咩獎呢??

((之前講過啦...XD))

就係 -----  the best reader 啦\!!

XD

好開心.....xdxd

拎左個書架..同埋...

$100 書卷!! XDXD

放學返黎果陣...

搭車!!

等左好耐呀...

之後..見到校長!! =O=+

見到佢搭 43X ...

唔知係咪返屋企...

搭完車之後...

要行一陣先返到去...

點知...

一路行..一路比人撞....((慘!!))

仲要係同一個人!! ((我認得佢))

都唔知點解...

佢都唔知咩人...好似行到好快咁...

次次都係撞我!!

好想鬧佢呀!

不過係條街度...

又著住校服,,,,="}

冇可能鬧佢嫁MA...

比佢撞左三次呀!!   

之後我癈事又比佢撞..

行得好好好快..

好似跑咁..

之後返黎我同返呀媽講,.,,,

佢問我..

:佢係男定女呀??

我答係男既...="}

:="}佢想非禮你!!

我呆左...之後話,,,

好彩..佢之係撞到我...既禮物姐...xd

因為份禮物都幾大下...((大過一本書!!))

我仲要"濫"住份禮物!!

咁就冇事啦!! XDXD

我太好彩啦!!XDXD

衰人..

下次比我見到你...你就死...

再撞我...你就知!!! XDXD

好啦...

係夜晚...

有人送左個櫃黎...

今日成日忙住汁野/....

好忙呀..._V_!

不過...

E+汁完啦...

由 8點幾...汁到E+ ...=O="

好耐呀..

不過多野汁呀MA...

發表時間:2007-08-26 03:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]