個人好似個暖水袋咁!
你咁靜..............吓...係咩......我牙...
睇下對住邊個啦.........................
話無需多, 一句就足夠. 一句就足夠傷人心... 一句就足夠傷感情... 不論言者有心或無心, 只要聽者有意, 就會帶來傷害. 說出口的說話是收不回來的, 不要讓口走得比腦快, 用下個腦先啦!!! 唔好坐住佢呀!!!
如無意外...我現在已身在福建, 但可惜意外發生, 真是意料之外的意外<--癈話 =________= 是的, 我經常用肺說話, 我亦非常喜歡用這器官說話, 感覺好爽 hahaha
這幾天熱得很! 我就忙得很! 日日都早出晚歸, 買了新寶貝沒時間玩, 想找工作的時間也沒有...... 不過總算過得充實=] 我亦覺得很愉快=] 但好累丫丫丫丫丫