2009 年 4 月 10 日 星期五  |
| ...... |
分類: 未分類 |
屎忽癢看看滿清十大酷刑,
雖然看了很多次, 但依然覺得恐怖,
人類...真是世界上最恐怖的動物.
但不要以為現在沒有人會再用這些酷刑,
細心想想, 很多人仍然會用這些酷刑, 而且更恐怖的都有,
但施暴的對象並不是人類, 而是其他小動物,
人類每日都集體對無辜的小動物施行比滿清十大酷刑更殘忍的刑罰,
把動物活生生的煎皮拆骨, 活生生的把牠們煮熟,
最後更把屍體吃掉, 還要說好好吃...
我想沒有其他事會比這更可怕...
不防試試到街市看看人類如何殘殺小動物,
可看到真實版的滿清十大酷刑,
好運的話還可以看到更殘酷的進級版,
你更會發現那些面不改容的殺手就是世上最恐怖的動物..........
以上內容純粹個人觀感.
|
2009 年 4 月 9 日 星期四  |
| 2009-04-09 |
分類: 未分類 |
一星期一次的HKU堂,
每一次都覺得這堂特別難捱,
但今日時間卻過得異常快,
一抬頭已下課了~ woo~
因我從未試過如此專心地上堂,
其實每一次上HKU堂我都好想專心地上,
但怎樣也辦不到,
真慚愧... 但實在太悶...
我敵不過mono tone和睡魔...
放學後與竽絲來了個短聚 :)
好開心丫! 見好朋友永遠都是最快樂的事 :)
連買一些簡單物品都會變成樂事 :)
朋友我當你一世朋友 :) |
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
| 相約在...4月八 |
分類: 未分類 |
跟加和源約會, 玩左成日,
唱足六個鐘, 真係喉都沙 :D
去科學館又比人嚇 T^T
好耐冇見大家喇, 我亦好耐冇有玩過lu,
可以這樣盡興而歸, 感覺真好!
真係好想成日都同你倆一齊 :)
同你倆一齊特別有親切感,
話哂我地都係一齊長大,
又點只係好好好朋友, 直頭係好姊妹,
特別係加 :D 我地係真姊妹黎ma,
源都啺, 愛死你們喇~
以前我地一星期至少見一次,
但依家幾個星期都見唔到=___=
我重好懷念從前, 一大班人聚埋一齊,
我以為我地一直都會係咁,
永遠都唔會變, 永遠都唔會分開,
諗都冇諗過會變成依家咁,
果度係我長大o既地方, 我放左好多感情落去,
我...真係好唔捨得,
其實我到左今時今日都重係接受唔到......
所有人, 道理, 地方都只可以留響回憶裡面,
但我真係好怕有一日我會唔記得...
真係好掛住你地,
好掛住有質素o既道,
好想走回頭路. |
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
| 2009-04-07 |
分類: 未分類 |
Marco丫Marco,
點解我成日都見到你架?!
我睇親<同事三分親>//<畢打自己人>就會係你做主角, 咁都算喇~
但點解我睇其他劇都一定會比我見到你!
我已經唔係成日睇電視架啦,
最驚典係睇<珠光寶氣>同<酒是故鄉醇>都比我見到你=,=
Why?Why?Why?
Putonghua溫左1.5日都係白費o既,
好似一d幫助都冇, 個分出黎差到丫/_\ 好怕會比呢科累死,
唔怪之得有同學仔話普通話溫左都冇用,
完全明咩叫力不從心!
但上Putonghua堂真係好開心,
勁輕鬆, 0壓力, 又有歌聽, 又有片睇, 又有計傾, 個阿sir又好人,
係響SPACE最鍾意上o既堂:)
又唔記得hotmail password?! 好多次喇喎?!
冇理由o既, 都唔知係咪jennie搞鬼,
我特別鍾意似//鍾意jim o既人:p |
2009 年 4 月 4 日 星期六  |
| I won't stop! |
分類: 未分類 |
I really need to rearrange my schedule. Make it tighter and tighter. No time for my to hea... So sad. Work harder and focus please! Time has gone so fast. Can u stop for a while and wait for me? I need to catch up with many things. Don't miss those things again. Please move!!!
Monday's Putonghua written test which is my biggest challenge. Why I need to study Putonghua? Every times when I face it, I feel so frustrated and depress. I really don't know how can I make it better
:( Just wish luck will be with me! Work it out man~ Go Go Go!
Cheer up :) yo~ |
|
|