考完LU~ 但好似冇如釋重負o既感覺,
可能因為重有太多野做, 聽日又要返學校Test T^T.
真係好希望呢D日子快D過去!
不過我知道辛苦o既唔此我一個, 大把人都係咁啦,
重辛苦o既都有, 我果D又算得上咩wo.
今日去試場發生左好多不幸o既事,
令我產生左一團火, 加快左我做卷o既速度, 都幾好
本來我真係嬲, 不過後來諗諗下都係自己唔岩冇理由怪人, 算數lu.
入到試場, 坐係最最最後:D
見到全部都係retake o既人, 全部都要拎張身份證出黎,
見到個個都好似胸有成竹咁, 真係有d驚,
但好有讀書氣氛, 個試場超寧靜, 個個人都好認真, 勁鍾意呢種感覺!
考完出黎, 有幾個人都話自己坐D望C, 聽到我好驚, 都係快D走人算lu.
聽日又要收拾心情繼續努力!
聽日加加回來了:D 好開心丫:D Welcome back!
|