老實講.家陣D生活幾好.幾開心啦
唉.不過成日覺得好撚悶-_-
好想去街.但又廢事搵佢地.唉~.~
家陣好似連朋友都做唔成咁...
不過都一早都有心理準備.估唔到最後變成咁....
唉.晚晚都好撚早訓-,-
但皮膚又唔見好D-___-
好懷念以前D夜生活-__-...
以家乜撚野都冇-,-
從新開始我既生活:)

但俾我懷念多一陣.先新開始啦!!!!
我懷念以前同牛丸.Jordan出夜街既生活-,-
我懷念以前同高音帶毛蟲落街散步!
我懷念以前每個星期六同謝曉.Cindy.柒姐.牛丸.高音睇戲!
我懷念以前同姣佬落街吹水煲煙飲酒!
我懷念以前同牛丸.高音落寶田搵momo玩^,^
我懷念以前同Jessica.富哥佢地去玩!
我懷念以前同大佬皓吹水既日子-__-...
我懷念以前見到波波既日子!
我懷念以前去左波波屋企.俾朱古力嚇死既日子-__-...
我懷念以前同Yoyo.Deedee佢地出街飲酒=,=
我懷念以前同某某行返陸運會
我懷念以前同呀俊傾心事....
我懷念以前佢地會山長水遠車我出去...
我懷念以前同佢地出街做過既on9野-_-
我懷念以前想做咩.佢地都會陪我去做:(
我懷念以前既野太多.講唔哂.....
不過所有變哂.唉-__-....
以家同牛丸.謝曉.柒姐.高音個D好似好陌生咁!
以家姣佬結左婚.生埋個b.做埋人地daddy-__-...
以家momo走左.同佢好似唔識得咁.唉-,-
以家同佢地好似連朋友都做唔成.唉...!
不過以家同bb幾好.雖然都成日嘈-_-
但不會自己去求和.就算知錯.要垂頭受氣說不過!
不過關係都比之前穩定.不過仲會成日講分手~_~
唉.不過我想呀b再大隻d.高多8cm就好luuuuu
唉.有好多野想買!!!!!!!
應承買俾呀b既野太多.唉-,-
好想叫daddy俾錢我去買波鞋.買書包同買衫買皮帶:'(
好想叫daddy俾錢我去買Neighborhood x Visvim既鞋:(
唉.好多野想買:(:(:(
呀b話暑假去返工.之後俾錢我買野@v@
呵呵.好野!!!不過我驚同你出一日銅鑼灣用哂咋XD
期待生日*0*呀b成個十一月d洗費係佢俾+十份生禮物=D
期待.期待.期待.期待.期待.期待.期待.期待.期待.
唉.病左好辛苦.d藥又難食.食到想嘔=___=
上堂真係好鬼無聊.haha
聽唔聽到?Ha小姐.你真係無聊到爆呀:D
WingYi話我地兩個不愧係修VA=w=
唉.以家考試!
人地個個都溫書.我就成日玩電腦.出街!
唉.實留班啦~_~ 不過有哂心理準備-,-

要情人沒法看穿我 其實我自問情緒難以捉摸
|