唉.幾時先十八歲?
唉.幾時先搵到工?
唉.幾時可以搬屋?
唉...希望下年家姐真係搬出去住啦:(
咁我又可以同佢一齊住.唔撚洗留係到!!!
唉.暑假好想去Ling Ling到住呀!!!!
咁我就好自由lu.不過發下夢好啦-__-...
唉.暑假好想去泰國-w-
唔知今年去唔去到呢.haha=P?
唉.其實真係好唔鐘意mami
成日發神經...唉.好想好似Ling Ling咁~___~
一走了之!!!!
家姐話真係搬左出去.唔會留低地址俾mami搵到!!!
家姐話會帶埋我走嫁!!!!
期待....不過幾時先實行*__*?
 
(醜到冇面見人-,-)
呀b話我有好多朋友.又好多人鍚我-___-...
老實講.我又真係唔係幾覺-,-
之後呀b又話我想要乜就有乜.個個都買會買俾我.-__-...
諗深一層.又係wo!!
只要自己鐘意既野.幾時係冇嫁?
只要我見到靚既野.想買既野.呀b.Ling Ling...點會唔買俾我?
只要我冇錢.就有人俾錢我用!
只要同daddy講想買衫買鞋.daddy幾時有唔俾錢我去買?
只係同daddy講下笑.叫佢俾一千蚊黎用下.幾時有唔俾?
只要生日.就有錢收.只少都千五蚊!
只要夜晚話想出街.有邊個會唔陪我?
只要夜晚想出去.佢地就會揸車黎接我!!!
唉.其實諗到黎呢到.我諗我已經好幸福!
可惜我唔識知足!!!
唉.好想要既太多luuuuu
改下D壞習慣先!!!!
第一.就係唔好係屋企食煙!!!!
改左呢樣先.改其他啦.haha!!!

wow.好有夏天feel!!!
親愛的.你明白嗎?
因為愛,所以愛,珍惜在一起的愉快
一分開,你不在,懷念空氣裡的對白
因為愛,所以愛,讓我付出我的關懷
不管風吹或日曬,我才明白一切都是因為愛
|