2010 年 6 月 15 日  星期二   晴天


2010-06-15 分類: 未分類

唉.幾時先十八歲?
唉.幾時先搵到工?
唉.幾時可以搬屋?
唉...希望下年家姐真係搬出去住啦:(
咁我又可以同佢一齊住.唔撚洗留係到!!!
唉.暑假好想去Ling Ling到住呀!!!!
咁我就好自由lu.不過發下夢好啦-__-...
唉.暑假好想去泰國-w-
唔知今年去唔去到呢.haha=P?
唉.其實真係好唔鐘意mami
成日發神經...唉.好想好似Ling Ling咁~___~
一走了之!!!!
家姐話真係搬左出去.唔會留低地址俾mami搵到!!!
家姐話會帶埋我走嫁!!!!
期待....不過幾時先實行*__*?
Picture0001Picture0002
(醜到冇面見人-,-)
呀b話我有好多朋友.又好多人鍚我-___-...
老實講.我又真係唔係幾覺-,-
之後呀b又話我想要乜就有乜.個個都買會買俾我.-__-...
諗深一層.又係wo!!
只要自己鐘意既野.幾時係冇嫁?
只要我見到靚既野.想買既野.呀b.Ling Ling...點會唔買俾我?
只要我冇錢.就有人俾錢我用!
只要同daddy講想買衫買鞋.daddy幾時有唔俾錢我去買?
只係同daddy講下笑.叫佢俾一千蚊黎用下.幾時有唔俾?
只要生日.就有錢收.只少都千五蚊!
只要夜晚話想出街.有邊個會唔陪我?
只要夜晚想出去.佢地就會揸車黎接我!!!
唉.其實諗到黎呢到.我諗我已經好幸福!
可惜我唔識知足!!!
唉.好想要既太多luuuuu
改下D壞習慣先!!!!
第一.就係唔好係屋企食煙!!!!

改左呢樣先.改其他啦.haha!!!
相片1726
wow.好有夏天feel!!!
親愛的.你明白嗎?
因為愛,所以愛,珍惜在一起的愉快
一分開,你不在,懷念空氣裡的對白
因為愛,所以愛,讓我付出我的關懷
不管風吹或日曬,我才明白一切都是因為愛






訪客留言 (返回 yanb_lam 的日誌)


h0neyh0ney 於 2010-06-17 07:16 AM 發表:
泰國好正 a_a
我新年去左 :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉.希望去到啦=,=
一齊暴動
Posted at 2010-06-17 03:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kawai621 於 2010-06-16 10:51 AM 發表:
c0mm3nt*=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



domdom1229 於 2010-06-16 04:31 AM 發表:
搬左屋點搵你?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

搬左先話你知;$
Posted at 2010-06-17 03:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babe2104 於 2010-06-15 07:49 PM 發表:
COMMENT^^
令女;P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaite1233 於 2010-06-15 04:35 PM 發表:
comment<3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



king_09 於 2010-06-15 04:32 PM 發表:
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ ★;c0mm3nT=] ♥
♥ ★;c0mm3nT=] ♥
♥ ★;c0mm3nT=] ♥
♥ ★;c0mm3nT=] ♥
♥ ★ By;king ♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





yanb_lam
暱稱: yanb;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2010-08-04
2010-06-18
2010-06-15
2010-06-14
2010-05-16
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
Muisc Mix Pod=)


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com