今日派左中文,英文,數學同埋地理.....炒左地理同數學,好唔開心aR,我同牙筠又要補課....數學掙兩分就合格,地理就掙成10分.....番左屋企做完功課就同家姐,粟米仔,俊文同埋牙B玩,又同左家姐傾計&落街.....我驚歷文唔合格aR而家XDD=]'