| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 4 日 星期二老公生日-v-
今朝起身 叫埋老公起身~~...返到去第一堂唔記得上咩堂... 之後上I.T 原本可以上一陣網...之後呀sir cut左條line~,, 悶,... lunch果陣佢地係canteen食 我同雀屎出去食...因為要減肥... 想減面同腰-3-'' ... 我地決定去食冷麵 食完之後老公打俾我... 同我地一齊行街 之後去左ok買熱飲...就一齊行番去 之後上江sir堂 剪布.. 訓左一陣... 之後就上錢sir堂 俾呀sir話我-3-'' 咁係成日遮住個mon 嘛-口-'' 放左學 雀屎細dee陪我去2樓搵老公拎鎖是... 之後拎完之後 就同細dee答地鐵 落左車之後我去左美心睇蛋糕~ 冇老公想食果隻.. 仲諗住星期6先買俾佢 好彩冇...因為果個人話果隻蛋糕要等到26號先有 之後我買左情迷黑森林 108$=w= 之後去7-11買野飲.. 咁岩係冇膠袋日.. 反正咁近..就2隻手拎..點知開門係麻煩-3-差d夾死我 -3- 上到老公家 坐左陣...差唔多6點 老公打俾我話打完波 我就隔十分鐘到開始煮飯 叫老公落小巴打俾我.. 但係佢冇打就黎直接禁鐘./..人地仲諗住開門果陣有個蛋糕迎接佢tim..之後又要再諗...煮好哂d野.. 就同老公過左去富山買電腦~ 拎哂d野回家... 幾重下...=v= 之後食野... 食完之後...就拎左個蛋糕出黎 關哂燈..仲諗住好有氣氛丫ma! 點知係我拎左蛋糕出去 唱第一句歌既時候...2枝蠟燭俾我吹熄左-.- 老公即時大笑幾分鐘 幾魚皮- - 之後同老公一齊食蛋糕...好好味...食完 就去煮豬潤水飲~ 飲完玩左陣...我夠鐘回家了~~見到老公累到訓著左...好得意-v-... 生日快樂呢... 老公!! >v<~明年老婆還要你好好的照顧呢~~
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 202 | »
|