






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2007 年 12 月 6 日 星期四多謝老公喔,,, ![]() ![]() ![]() ![]() 今朝遲左少少起身...叫埋老公起身 我就出門口答車 好好彩一落到去就有車...轉車果陣又好快有車 仲有位坐~~yaya~ 之後番到去 見到雀屎 同佢一齊去拎野 我地d野擺哂係細dee度 好彩之前細dee俾條鎖是我keep~ 第一堂上何sir堂 寫左陣功課~ 好累 訓左陣...之後何sir係咁過黎拍張台.. 拍到炆...唉... 因為某d野 搞到最近好易累... 訓多訓少都係好累/-\ 呢d日子快d過啦>o< 仲搞埋我皮膚差左/.\... 之後落左堂 陪細dee去4樓canteen食野..原本想食3文治 點知冇 跟住想食百力滋又冇 見細dee食麵又想食 同雀屎一半~打左尖買野食tim-.- 有點兒罪惡感 (奸) 食食下 i.t呀sir坐埋黎 講左陣野就走左 我地都走lu~ 第2堂 上miss馮堂 做功課~ 佢超煩...上佢堂好好好好炆... 唔多打 lunch果陣同雀屎出左去食...佢陪左我去卓悅買完野就去左百佳買乳酪食...我地食果隻幾好味 唔錯唔錯..跟住幫細dee敏豬買手卷 就走左去買餅食...一路食一路行番去~~ 第三堂上miss高堂...正..最想上miss堂..有得畫畫 miss又好人 .. 睇番自己出席%,,,4科唔合格呢/3\..之後要努力上番了 ... 跟住要畫腳同全身... 畫足1個幾鐘...5隻腳.. 3個全身 完成-3-''...下堂就要俾分了...加油加油!! 最後一堂 同細dee走左... 陪埋佢去廁所就走左搵老公...sor呢..知你等好耐..我都唔想/.\" 去到老公送左份大大份禮物俾我..原來係鬆弛熊既登同咕荀...好得意好鐘意>v<~ 多謝老公...不過唔洗再哂咁多錢/.\ 老公仲買左隻狗狗 psp game俾我玩...d狗仔好好好1得意,., >口< 之後同老公去睇game 老公買左2隻psp game~ 跟住就答地鐵番屋企...去到樓下買左隻新game玩 賽車既~~上到去老公玩電腦..我攬住老公送俾我個"攬攬" 訓左係老公隻腳度...勁舒服>v<~ 訓左大約30分鐘...起身..冇咁頭痛...之後煮野食一齊食...最近要食得健康d~...食完睇老公玩電腦..我就玩左陣psp~ 之後食埋剩低d蛋糕~ 因為就夠鐘要番屋企...就同老公上左張床度玩 老公狂蝦我/3\ 差唔多9點度...就自己答車走左lu~~番到屋企玩電腦~~ p.s:呢個日記板要換風格了~~不過仲未諗到用咩風格好~~>v<~希望整完唔會咁核突啦... 睇到唔順唔好打我喔XD" ~~ 對於我黎講超大工程的... ~THE END~ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||