






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2007 年 12 月 17 日 星期一好忙的一天 -oo- ![]() ![]() ![]() ![]() 琴晚同老公傾電話傾到 3點先訓* 今朝明明7點起左身,但係懶訓..xD" 搞到7點9先起身 沖涼換衫..是是但但換衫就出左門口 到學校都成9點3,又上何sir堂..勁煩-.- 同雀屎細dee傾計.. 小息落左canteen食早餐,諗住食件三文治 下午食乳酪 減下肥....順便去撞下老公係咪度 嘿... 成日凝住會食食下野 老公會走過黎拍我或者打俾我0v0 結果係冇...,,之後我地上番去 要上miss王堂 今天什麼事呢-3-" 一個早上連續上2個勁煩既人堂... 偷偷地聽歌先冇咁悶...miss話要做分組習作..4個一組...我做左,,之後訓左..唔知邊個出左去講...淨係知我同雀屎訓到落堂打鐘都唔知- -'' 之後雀屎諗住lunch走堂..因為佢個fd生日,..細dee一早跟左nika佢地走左lu..搞到我又想走-.-'' 打俾老公..老公話可以去定佢屋企打住機等佢...但我又想等埋老公先一齊返去... 正當唔知點算既時候...咁岩雀屎又唔去..因為搞唔成...唯有返學校... 上中文堂...要考試.. 點左名之後無聊左一陣...放小息去左拎問卷...填番星期6果日既活動...勁衰-33- 點解我要填問卷之餘仲要寫50字-口- 而老公淨係得一張問卷!?-.- 太不公平了吧,...雖然好快咁作左50字... 跟住番去考試 老公打俾我...3點放左..真快- -'' 我地做完份卷都走得lu 去canteen搵老公...,跟住一齊去交表..拎番$20...就走左lu..去左買左小小野食... 一齊答地鐵番屋企 番到屋企,,..幫老公大掃除...清楚完有d累..跟住同老公玩左一陣...我就要返屋企了...答車果陣係咁催我番屋企...原來今日做節...食完飯..洗完碗 (乖乖聽老公話) 同老公傾左陣計... 幫老公搵歌歌...之後就整日記...整到1點...打日記...俾人鬧-3-''
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||