| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 10 日 星期一逃學-3-

今朝明明要6點半起身叫醒老公...但係我遲左起身...成8點先起身...拿拿聲叫醒老公...就去沖涼換衫 出門口...9點3到到學校~~雀屎同我講 見到jan電左頭髮 嚇親佢-.-'' ...之後番到去..換工衣...上堂...又上何sir堂..上次測驗冇溫書...拎到37分...差3分合格!!如果有立下眼d筆記..一定合格=3= 落堂果陣唔小心望到jan,... 原來佢...電左不得止..仲...剪埋...平陰...令唔令我諗會係我字裹行間睇得出-.-''... 之後落左canteen食早餐...買左個腿蛋治食 唔見老公 /.\...食完d白痴仔都落黎 我同雀屎上左去先...之後上黎sir堂 要做功課~畫死我=.= lunch 敏豬細dee雀屎NG同我都走堂 難得今日大家咁齊心-.-...以為老公放12點半 就同雀屎去睇野 同埋食雞蛋仔...見12點7仲未打俾我...打俾老公..原來佢去左打機= ='' 去左機鋪搵老公...今次真好彩,..可能著得成熟左 冇俾人查身份証...唔洗魚一次=v= 之後老公陪我去深水步 俾錢呀媽...俾完之後 我地去左食壽c~ 食完答地鐵番屋企...番到屋企睇老公打機...食零食...之後同老公玩左陣...就一齊訓著左...訓到6點幾...個ivy小姐又打黎搵老公...問佢係邊個 佢d語氣又扮到好曖昧咁~~老公好似冇話你係佢朋友wo~~打成十幾次黎 每次你都搵唔到 就自己識做啦...仲成日打黎...塊面皮唔係咁厚丫ma!? 我同佢講"佢唔得閒呀..你以後唔洗再搵佢" 就cut左佢線...哼...我同你講禮貌你唔受..次次都cut我線.. 20幾歲人仲冇禮貌過17歲人 識唔識反省下 唔順既咪好似上次咁屈多我一次囉!! 係認定係佢啦...係得佢成日打黎 仲要成日都要我聽 唔俾佢搵老公 佢搵咁多次都搵唔到 仲唔憎到我死咩...加上其他條件...冇人岩條件同動機夠佢多! 仲要上次俾人屈完 幾日佢都冇打黎 好明顯唔想俾人懷疑啦...而家d人真係睇唔出...今日我cut佢線 就預左過幾日實又會有人打俾老公 屈我... 慢慢囉 清者自清 冇做過驚你屈我d咩wo 唔順又夠膽既 咪再用133打黎囉...驚俾人知道個電話就唔好打啦 成個幾月係咁搵老公 係人都知唔會因為想傾下閒計咁啦...仲要咁厚顏無恥 我又激動左 因為次次同老公最開心最甜蜜既時候 一定會有人黎破壞我地/..而每次都係我最無辜俾人屈果個!!!!有咩法子唔嬲丫...!!20幾歲人夾埋d人黎蝦一個17歲既人...真衰格... 7點番屋企了~~~冇心情再打!! 因為佢真係好好好好煩...幾時先唔再打黎搵老公!!!下次佢再打黎我唔會再好聲好氣同佢講 \ /!!!
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 202 | »
|