






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2007 年 12 月 9 日 星期日>v< ![]() ![]() ![]() ![]() 今日訓到2點 同老公落左買kfc食 前面個女人買野勁勁勁慢...買完之後上番屋企食...勁多野..我食左個粟米 薯容 磨始飯 葡達加一件雞胸..就陣亡了~~太飽-.-'' 之後同老公睇番琴晚未睇完既碟...冇幾耐 陪老公上去訓..因為老公唔多舒服~~大約8點到就走左lu~番到屋企老豆係度 個樣勁惡... 叫我去晾衫...喂咩wo...冇名俾你叫咩 自己又成日叫我 有禮貌 自己又冇禮貌~ 我尊重你你又要有少少尊重我先得架....最憎喂喂聲咁叫我...聽果個又唔鐘意 又搞到自己冇哩禮貌 有乜為...~~~晾完衫之後 打左陣網...又斷線..!!去左玩nds~... 悶... 打俾老公傾計...傾到1點到就訓左lu~... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||