






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2007 年 12 月 21 日 星期五唱kk + 食飯飯 ![]() ![]() ![]() ![]() 今朝8點半去到老公屋企 因為今日要去唱k 所以早左黎 去到老公家..頭未乾所以借左電腦上陣網同玩左陣瑪奇..lag到死-3-" 玩完之後同老公一齊訓 訓到10點幾到 叫醒老公,之後整野換衫... 出門口,..去到地鐵先知我留左野冇帶-.- 要上番去拎 遲左到 sor sor呢**>< 老公買左番薯乾俾我食0v0 去到新之城..細dee同老公既fd 仲未到..我同老公拎房先 坐低冇幾耐...人齊了 開始點野食同唱k,... 原本諗住坐算...但坐又悶悶...所以..獻醜唱左幾首歌,..嗯..很難聽吧..不過算了-3-'' 玩得都開心,..唱完之後去左樓下機鋪打機... 俾人查身份証-.-" 之後陪老公玩灣岸..跟住陪細dee玩拳王..玩完之後..等埋老公打埋...就走了...老公帶我去買我想食既東東.. 好好味呢>v<~ 之後答地鐵番屋企 我地係屋企睇加菲貓..勁搞笑.. 不過睇左一陣..因為我地都累...老公訓左好少...一齊訓訓...訓到6點半到..我起左身先換衫,之後老公6點9起身...我地7點出門口 答地鐵去佐敦 之後搵沙記 去到見到好多老公既親戚~ 我地雖然坐得好迫..不過好有熱鬧FEEL 唔錯唔錯...大姨媽送左支好香好令既潤手膏俾我... 之後我同老公講左好多煩人既野xD 哈... 我地9點食完之後就走了...臨走suisuiyo 送左份禮物俾我... 係日本買既 cinnamoroll 既糖果盒同電動擦膠0口0 好令-v-'' ...跟住老公送我番屋企...>v<~ 落左車同老公慢慢行番去...陪埋老公等車..玩到傻-3- 笑死xD 番到屋企,唉..唔多開心...唔想番屋企...而家屋企變左只係我用黎夜晚既棲息地-3-''.... 整左幾張野...應該唔算核突吧!? 打埋日記沖涼 冬眠了-3- 最近我要學懂...做個..嗯...唔知點講,,,..做個.. 睥氣好d~ 唔會因為d野嘈生哂 \口/...! 以下是我的作品~
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||