






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2008 年 1 月 2 日 星期三病左-.,- ![]() ![]() ![]() ![]() 因為琴晚太凍...我地又著得太少... 搞到我感冒 老公又病病地.... 今朝起唔到身...叫醒老公之後我都訓番了...個頭好重 個身好累... 老公叫我可以去屋企等老公番黎照顧我..因為我屋企冇人.... 之後我一訓就訓到11點幾先起身-.-....老豆仲叫我去買感冒茶...-.- 跟住換衫... 個樣超病-0- 超樣衰...不過唔理了-.-... 答車去老公度...偷入XD" 講笑的-3- 光明正大的 嘿... 係老公屋企搗亂左一陣... 老公就番黎了,,,,0.0... 其實老公去陪fd玩下都冇所謂0.0..唔洗成日因為陪我-0-''.... 我就話身體麻煩...唔可以去多人..既地方姐-3-''.... 老公沖左杯熱飲俾我飲..>v<~... 之後我訓左一陣...係老公心口度訓...超舒服/w\ 之後煮左麵麵俾老公食... 去到..6點就走左lu 番到屋企飲湯... 又要等家姐番黎...老豆先開飯..飲左2碗湯...=.=''... 食完飯...玩電腦... ...係game度..老公幫左我..thx0.0 咁多女仔fd中...得我同唐嘉鐘意打機-.-''.... 看來女孩子玩意唔岩我-.-''.... T口T~~~~~~~~
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||