






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2008 年 1 月 1 日 星期二BBQ ![]() ![]() ![]() ![]() 今日要去同老公 既親戚去BBQ...我大約8點幾都到左老公屋企lu...我訓左一陣...去到11點幾老公叫醒我.. 之後我地執野..出門口...答地鐵出葵芳 跟住搵專巴去柏麗灣 係車度 老公攬住我 我唔覺意訓左0.0... 去到之後..發覺果度好大-.-''...一定要睇地圖..就算睇地圖都未必清楚tim-.-'' 好彩珊姨教我地行... 去到之後... 珊姨屋企幾令0.0.. 幻想中同老公既屋XD""" 之後3點幾到..我地拎野去樓下...超凍-0-''...之後老公負責燒野食 我地去左百佳買野食...果度都幾令...幾岩俾d狗仔住... 我地大約燒到6點幾..上番去珊婷屋企坐... 坐左十幾分鐘就走左lu 老公陪左我去買野...之後我地答車番地鐵站.... 我番左老公屋企坐左大約一個鐘...,玩左陣,, 就番屋企了.... 夜晚超爆凍的說= =''... 番到屋企都好似病病地... 不過老公今日都辛苦了..淨係著左一件衫... 俾左件褸我著,..仲要成日係出面吹風,.../.\... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||